وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: روز چهارشنبه آنها باید شرایط ما را بپذیرند و دیگر از موضع خودمان پایین نمی‌آییم.

به گزارش وارش اسپرت امیر عابدینی در گفتگو با مهر، در خصوص منتفی شدن جلسه روز یکشنبه با مشتریان جدید باشگاه داماش، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: این جلسه به دلایلی به روز چهارشنبه موکول شد. ما یکسری کارها را یکشنبه انجام دادیم و برخی دیگر کارها را دوشنبه پیگیری کردیم. من روز گذشته به طور مفصل با این دوستان مشهدی صحبت کردم و آنها برای خرید امتیاز باشگاه همچنان ابراز تمایل کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: ما تغییراتی را با ایجاد بندهایی در فروش باشگاه انجام داده‌ایم. اگر در نشست روز چهارشنبه آنها شرایط ما را بپذیرند که باشگاه واگذار می‌شود، در غیر اینصورت ما از موضع خودمان پایین نمی‌آییم و فروش باشگاه به آنها منتفی خواهد شد.

 

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در خصوص بندهای جدیدی که به شرایط واگذاری امتیاز این باشگاه اضافه شده است، بیان کرد: سه بند همان است که قبلا عنوان کردم. در این بین دو بند یعنی نوع پرداخت‌ها و عدم جابجایی باشگاه برای ما خیلی مهم است. بند سوم هم حضور ناظر قضایی است. البته ناظر قضایی به ما اختیار تام داده است ولی به طور حتم روی دو بند اول ورود خواهد کرد و باید آنها دو بند یاد شده را بپذیرند.

عابدینی همچنین گفت: اگر به توافق نرسیم، باید هزینه‌هایی را که صورت گرفته را پرداخت کنند. ما در این مدت برای آنها خیلی تبلیغات انجام دادیم که این موضوع هزینه‌هایی را به دنبال دارد.

 

همچنین امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار اوج نیز، درباره وضعیت نهایی قرارداد میان باشگاه داماش با شرکت گرند عنوان کرد:طبق برنامه ریزی که داشته ایم قرار است روز چهارشنبه در این باره نشست نهایی برگزار شود.بحث و تاکید ویژه ای که در این باره داریم باقی ماندن باشگاه داماش در رشت به عنوان یکی از دلبستگی ها و علاقمندهای مردم خوب این شهر است.مباحث دیگری هم در این باره وجود دارد که در جلسه روز چهارشنبه مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد:در موضوع افرادی که خواهان خریداری باشگاه بودند من دقت و وسواس زیادی به خرج دادم.پس از اتفاقاتی که در سالهای گذشته رخ داد این دقت و وسواس من بیشتر هم شد.تا جاییکه وقتی با گروهی و یا فردی وارد مذاکره می شدم ناگزیر به این بودم تحقیقات وسیعی در زمینه کاری و حتی غیرکاری آن مجموعه انجام بدهم.

 

مدیرعامل باشگاه داماش افزود:خیلی از بحث ها را در همین زمینه ما رسانه ای نکردیم ولی در این مدت افرادی بودند که برای خرید باشگاه ابراز تمایل کردند ولی چیزی در چنته شان نیست.مثلا فردی آمد و گفت من چک دو روز بعد را به مبلغ 2 میلیارد می دهم و باشگاه را می خرم.گفتم من موافقم ولی یک روز زمان می خواهم و پس از پیگیری که داشتیم دیدم او در حسابش 22 هزار تومان پول بود!

عابدینی گفت:متاسفانه فضای جذاب فوتبال این جسارت را به خیلی ها می دهد که برای معروف شدن با وعده های واهی راهی این کارزار شوند.اینگونه افراد برای کسب شهرت و اینکه از رانت فوتبال استفاده کنند به این سمت می آیند در حالیکه افراد ثروتمند برای هرگونه سرمایه گذاری توجیه اقتصادی می خواهند.اینطور نیست که بگوییم فردی که برای مثال در سال 100 میلیارد هم درآمد دارد بدون دلیل و پشتوانه راهی فعالیت فوتبالی می شود.به هر حال من با حساسیت زیادی امور را پیگیری می کنم و هرگز این اجازه را نمی دهم باشگاه داماش وارد فضایی شود که بگوییم کاش اصلا مالکیت آن واگذار نمی شد.