تمامی دستگاه های اجرایی از جمله شورای تامین پیگیر اخذ اعتبار برای بازسازی استادیوم عضدی هستند.

به گزارش “وارش اسپرت” در جلسه ای که اخیرا فرماندار رشت با جمعی از جوانان و فعالان اجتماعی برگزار کرد، مباحث ورزشی نظیر شرایط تامل برانگیز استادیوم عضدی و سرانجامِ لایحه حمایتی شهرداری از تیم های رشتی از سوی وارش اسپرت به عنوان تنها نماینده جامعه ورزشی حاضر در جلسه مطرح شد.
دکتر میرشمس مومنی زاده با تکذیب شائبه مخالفت شورای تامین با بازسازی استادیوم عضدی این چنین گفت: تمامی دستگاه های اجرایی استان و شهرستان از جمله شورای تامین مخالفتی با بازسازی استادیوم ندارند و در جلسات به عنوان یکی از الویت ها پیگیر اخذ اعتبارات برای بازسازی استادیوم عضدی هستیم.
رئیس شورای تامین شهرستان رشت با دعوت از وارش اسپرت در جلسه آتی این شورا خاطرنشان شد: به عنوان رسانه ای که نگران و پیگیر بازسازی استادیوم عضدی هستید، از شما دعوت می کنم تا با حضور در جلسه شورای تامین از نگاه مثبت اعضای این شورا نسبت به این موضوع آگاه شوید.
وی ادامه داد: ما از همین شهریم و به غیر از مسئولیتی که بر عهده داریم، خود و خانواده مان از امکانات همین شهر بهره برده و همگی خواهان این هستیم که در همه ی حوزه ها از جمله حوزه ی ورزش، امکانات کافی وجود داشته باشد.

 

فرماندر رشت در خصوص لایحه حمایتی شهرداری رشت از تیم های رشتی تشریح کرد: داماش و سپیدرود از تیم های ریشه دار شهر رشت محسوب می شوند و وظیفه خود می دانیم از هر طریق قانونی از این دو تیم محبوب شهر حمایت کنیم.
مومنی زاده ادامه داد: در ارتباط با کمک شهرداری هم، وقتی مصوبات به کمیته تطبیق ارجاع داده می شود، باید مصوبات با قوانین و مقررات تطبیق داده شده تا از قانون تخطی نکرده باشد و هیئت تطبیق شهرستان رشت نیز، نهایت نرمش را در این خصوص انجام داده ، اما هزینه های شهرداری بسیار زیاد و درآمد آن کم است و مطابق با نص صریح قانون، شهرداری متناسب با تحقق درآمد خود می تواند نسبت به کمک به تیم های ورزشی اقدام کند.

 

یاور مسرور: منتظر تخصیص های مالی آینده به اداره کل ورزش و جوانان گیلان جهت بازسازی عضدی هستیم!

همچنین در ادامه معاون اداره کل ورزش و جوانان که در جلسه حضور داشت با ابراز بی اطلاعی از شرایط تخصیص بودجه جهت بازسازی استادیوم عضدی اظهار داشت: اگر اطلاع داشتم که به چنین موضوعی در این جلسه با جوانان اشاره می شود حتما با کسب اطلاعات دقیق تر در جلسه حضور پیدا می کردم.
سهیلا یاور مسرور گفت: منتظر تخصیص های مالی آینده به اداره کل ورزش و جوانان گیلان جهت بازسازی و رفع این معضل اجتماعی و ورزشی شهر رشت هستیم و قطعا دغدغه شما را به خانم بخشی منتقل خواهم کرد و از ایشان درخواست می کنم تا در قالب یک جلسه یا مصاحبه ابهامات موجود را برای عموم شفاف سازی نمایند.

یاور مسرور در خصوص سختی ایاب و ذهاب برای برگزاری مسابقات در استادیوم سردارجنگل قول مساعد داد و گفت: در بازی های آینده اتوبوس های بیشتر برای هواداران رشتی جهت اعزام به استادیوم سردارجنگل تدارک خواهد یافت تا آنکه از رنج تحمیل شده به علاقه مندان به تیم های داماش و سپیدرود کاسته شود.