اقدام فرهنگی هواداران داماش گیلان در محکومیت فحاشی در حاشیه دیدار داماش گیلان و شهرداری فومن آنقدر تحسین برانگیز بود که سرمربی داماش اوج رضایتش از شعار داماشی ها را با همخوانی و همراهی با شعار هواداران در جریان بازی نشان بدهد.
سرمربی داماش در مورد بازی تیمش برابر شهرداری فومن در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان گفت: بیشتر از عملکرد تیم، از نتیجه بازی راضی بودم. در بعضی از دقایق خوب عمل کردیم اما در دقایقی هم عملکرد خوبی نداشتیم. به هرحال خدا را شکر که سه امتیاز حیاتی این بازی را گرفتیم تا بتوانیم خودمان را در جدول تثبیت کنیم.

هادی طباطبایی با تمجید از جو خوب استادیوم شهید عضدی اظهار داشت: من قبل از بازی هم گفته بودم که می توانیم از یک فوتبال پاک لذت ببریم. خدا را شکر این طور هم شد و امروز هواداران داماش گیلان فوق العاده عمل کردند و شعاری که در محکومیت فحاشی ها سر داده شد در واقع یک کار فرهنگی در استادیوم بود که نشان از حرفه ای بودن هواداران داماش و فرهنگ غنی مردم رشت و گیلان دارد.

پیشکسوت ملی پوش فوتبال رشت ادامه داد: اتفاق مبارکی در استادیوم رشت رخ داد با آنکه در دقایقی از بازی به دلیل تصمیمات داوری تشنج ایجاد شده بود، اما هواداران درگیر حاشیه نشدند که از همه آنها ممنونم.

طباطبایی با اشاره به پیگیری جهت تقدیر کمیته انضباطی از اقدام فرهنگی هواداران داماش خاطرنشان شد: پیگیر این موضوع هستم تا این گونه اقدامات فرهنگی مورد تقدیر قرار بگیرد و به تمام استادیوم های ایران منتقل شود. با آنکه در بازی رفت اتفاقات ناخوشایندی صورت گرفته بود، اما با اقداماتی که در طول هفته انجام شد، شاهد جو سالم و تحسین برانگیزی بر روی سکوهای هواداران داماش بودیم