وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با تساوی خارج از خانه داماش گیلان در برابر صنعت نفت آبادان همراه بود .

 

به گزارش وارش اسپرت در این دیدار که از ساعت 18 امروز (جمعه) و با حضور دو هزار هوادار آبادانی برگزار می شد ، دو تیم در یک بازی متعادل پس از نود دقیقه تلاش به تساوی بدون گل دست یافتند .

مرتضی ابراهیمی ، مصطفی حاجتی و محمد سیاه از داماش گیلان و والری الکساندریان و سعید حلافی از نفت آبادان از داور دیدار با کارت زرد جریمه شدند .

 

داماش گیلان با کسب این تک امتیاز پیش از برگزاری بازیهای فردا و پس فردا با دوازده امتیاز موقتا در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفت .

داماش در سیزدهمین هفته از رقابت های لیگ برتر پنجشنبه 4 آبانماه میزبان گهر زاگرس خواهد بود . شایان ذکر است داماش پس از دو ماه این دیدار را با حضور هوادارانش در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار خواهد کرد .

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

* آمار و اطلاعات بازی

ورزشگاه تختی آبادان. تماشاگر: دو هزار نفر

داوران: سید مهدی سید علی – کمک داوران: محسن فریمانی و مهدی عالیقدر.

کارت زرد:مرتضی ابراهیمی دقیقه 15، مصطفی حاجتی دقیقه 61، محمد سیاه دقیقه 90 از داماش گیلان- والری الکساندریان دقیقه 26 و سعید حلافی دقیقه 67 از نفت آبادان

 

صنعت نفت آبادان: حبیب دهقانی،والری الکسانیان،سجاد مشکل پور،ابوذر رحیمی (سعید حلافی از دقیقه 65 )،عباس مرداسی،رضا خالقی فر،رسول نوید کیا،علی ممبینی،حسین بغلانی،سیامک کوهنورد،روح الله عرب,

سرمربی: کاسیمیرو.

 

داماش گیلان: حسن رودباریان،ابوالفضل حاجی زاده،مرتضی ابراهیمی،حسین ابراهیمی،هادی سهرابی،افشین چاوشی (امین متوسل زاده از دقیقه 85) ،محمد رضا مهدوی،مصطفی حاجتی،حسین کوشکی (محمد سیاه از دقیقه 62) ،محمد مختاری،مهدی کیانی (بهنام افشه از دقیقه 70 ) .

سرمربی: حمید درخشان.

 

* شرح بازی

دو تیم که در هفته های گذشته نتایج چندان مطلوبی را کسب نکرده بودند در این دیدار بازی کاملا محتاطانه ای را دنبال می کردند که همین امر از میزان موقعیت های خطرناک این دیدار کاست ، هرچند که هر از چند گاهی یکی از دو تیم در پی آن بود تا بر روی دروازه حریف خلق موقعیت داشته باشد .

به نظر می رسد تعطیلات مابین هفته های یازدهم و دوازدهم سبب شده تا کمی ساختار دفاعی داماش روند بهتری به خود بگیرد ، ضمن آنکه به نظر می رسید درخشان در این بازی و بازیهای خارج از خانه با تفکری مبتنی بر حفظ نتیجه و کسب امتیاز تاکید دارد تا کسب لزوما پیروزی .

 

* دقایق حساس بازی 

 

25 : سانتر مورب ابوذر رحیمی یک موقعیت نصف و نیمه برای نفت بوجود می آورد اما ضربه سر روح الله عرب به آرامی در دستان رودباریان جای میگیرد .

 

42 : حرکت خوب هادی سهرابی از جناح راست و پاس به روی محوطه شش قدم او برای مهدی کیانی موقعیت نسبتا خوبی را برای داماش ایجاد می کند اما توپ خوب روی پاهای کیانی جفت و جور نمی شود و این موقعیت برای داماشی ها از دست می رود.

 

79 : سانتر ازمیانه میدان و تودر هادی سهرابی با حرکت سرعتی حسین ابراهیمی توپ را در پشت محوطه جریمه نصیب وی می کند تا در موقعیتی ابراهیمی در موقعیتی خوب قرار بگیرد اما ضربه او توسط دروازه بان نفت دفع می شود.

 

83 : ضربه بازیکنان نفت آبادان به دیرک دروازه داماش برخورد می کند .

 

* در حاشیه

 

– حدود دو هزار هوادار آبادانی در هوایی مناسب از نکات قابل توجه این بازی بود . تماشاگران آبادانی در طول بازی کمتر پیش می آمد که تیم خود را تشویق کند .

 

– لباس های جدید داماش گیلان با مارک شرکت آل اشپورت در این دیدار رونمایی شد . 

 

– حسن رودباریان که پس از گذشت 12 هفته از رقابت های لیگ برتر به جای فراهانی در چارچوب دروازه داماش قرار گرفت روز سختی را پشت نگذاشت تا احتمالا در بازی مقابل گهر نیز او در درون دروازه داماش باقی بماند .

 

-علیرضا جهانبخش که در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارد به غیر از این دیدار در دیدار مقابل گهر زاگرس نیز بدلیل همراهی تیم ملی جوانان در رقابت های جوانان حاضر نخواهد بود

 

-گزارشگران تلویزیونی این دیدار در مرکز آبادان به کرات نام بازیکنان را به اشتباه عنوان می کردند! 

 

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید