ما به دنبال این هستیم که در کنار انجام یک بازی خوب و جوانمردانه به نتیجه ای که می خواهیم برسیم و این نکته را به بازیکنان هم گوشزد کردیم . مسلما هر دو تیم بر روی نقاط ضعف و قوت یکدیگر کار کرده اند و هر تیمی که بهتر کار کند موفق تر خواهد بود.

 

قاسمپور در مورد احتمال برگزاری مسابقه زیر بارش شدید باران و اثرات آن بر روی بازی گفت : درست است که اکثر بازیکنان ملوان بومی شمال هستند و با این شرایط آشنایی بیشتری دارند اما من فکر می کنم اگر این اتفاق بیفتد روی بازی هر دو تیم تاثیر خواهد گذاشت . بازیکنان غیر بومی ما هم اگرچه شاید در این آب و هوا بازیهای زیادی را انجام ندادند اما بی تجربه نیستند و من به این امیدوار هستم که بارندگی چندان بر روی کار تیمی ما اثرگذار نباشد.

 

وی در مورد اینکه آیا بارش باران بر روی چیدمان بازیکنان و یا سیستم بازی داماش موثر خواهد بود یا نه گفت : بازیکنان سبک وزن و سرعتی تر در زمین هایی به این شکل راحت تر کار می کنند اما این دلیل نمی شود که با ترکیب خود زیاد دست بزنیم. ما سعی می کنیم تغییرات چندانی را بر روی ترکیب ایجاد نکنیم چرا که استفاده از بازیکنان مستلزم هماهنگی آنها با تیم است و در مورد سیستم بازی هم بهتر است که الان زیاد روی آن بحث نکنیم .

 

متن کامل در ادامه مطلب

 

قاسمپور در پایان گفت: الحمدالله ما هیچ بازیکن مصدومی را نداریم اما دو تن از بازیکنان کلیدی ما به علت محرومیت در این مسابقه حضور ندارند که جایگزین های خوبی را برای آنها در تیم داریم و از این بابت مشکلی نخواهیم داشت