وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : تیم فوتبال داماش گیلان که جهت برپایی اردوی تدارکاتی از چند روز پیش در کردان کرج به سر می برد ، عصر امروز (چهارشنبه) و از ساعت 15:30 در دهکده ورزشی چهارباغ کردان کرج  دیدار تدارکاتی به مصاف تیم لیگ برتری فولاد خوزستان رفت.

 

به گزارش وارش اسپرت ،داماش که در هر کدام از دو نیمه بازی با ترکیبی تقریبا متفاوت به میدان رفت در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب حریف خوزستانی خود شد .

تک گل داماش گیلان در این دیدار را امین متوسل زاده در دقیقه 40 مسابقه به ثمر رساند . داماش در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از هفته دوازدهم لیگ برتر ، قرار است روز جمعه به مصاف امیدهای داماش برود .

 

گزارش ،ترکیب و حواشی این دیدار را در ادامه مطلب بخوانید

ترکیب داماش گیلان در نیمه نخست : فراهانی – مختاری – مرتضی ابراهیمی – کوشکی – نصیری – حاجی زاده – افشه -دادرسی – الماس خاله – لئوناردو برگتس – چاوشی(متوسل زاده 29)

 

ترکیب داماش گیلان در نیمه دوم : رودباریان – سیاه – مختاری – مرتضی ابراهیمی – نصیری – سهرابی – مازیار متقی طلب – دادرسی – کیانی – حسین ابراهیمی – امین متوسل زاده

 

دقایق حساس بازی

 

10 : مسابقه و در اولین موقعیت تیم فولاد از روی یک ضربه ایستگاهی توسط شهاب کرمی به گل می رسد. اشتباه فاحش مدافعان داماش در این لحظه یکی از دلایل به ثمر رسیدن این گل به شمار می رود .

 

17 : مسابقه بر روی فرار محمد دادرسی و در یک فعل و انفعال افشین چاوشی داخل محوطه جریمه فولاد صاحب توپ شد . شوت پرقدرت او به صورت دروازه بان فولاد برخورد کرد و به کرنر رفت.

 

20 : افشین چاوشی که به دلیل مداوا بیرون آمده بود بعد از ورودش به زمین شوتی سرکش را راهی دروازه فولاد کرد که این ضربه با اختلاف میلی متری از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

 

28 : بر روی کرنر و باز هم بی دقتی بازیکنان در یارگیری ، داماش به سادگی تمام گل دوم را دریافت کرد.

 

29 : افشین چاوشی از چند دقیقه قبل به دلیل اصابت پای بازیکن فولاد احساس ناراحتی کرده بود دیگر قادر به ادامه بازی نبود تا امین متوسل زاده وارد زمین شد.

 

37 : حمید درخشان به شدت از طرز بازی تیم ناراحت بود . نکته ی جالب تذکرات تاکتیکی زیاد به محمد دادرسی بود. به نظر می رسد وی به این بازیکن جوان اعتقاد خاصی دارد.

 

40 : روی فرار بهنام افشه ، امین متوسل زاده صاحب موقعیتی خوب می شود و توپ را وارد دروازه فولاد می کند.

 

45 : ارسال کرنر باضربه سر مرتضی ابراهیمی به صورت خطرناک از کنار دروازه فولاد به بیرون می رود تا داماش با باخت به نیمه دوم برود.

 

55 : ضربه ایستگاهی برای فولاد به دست می آید که نمی توانند استفاده کنند.

 

60:از روی اشتباه کیانی موقعیت تک به تکی برای فولاد فراهم می شود که نمی توانند آن را به گل تبدیل کنند. درخشان در این لحظه به شدت از مهدی کیانی انتقاد می کند .

 

70 : حسین ابراهیمی استارت های تند و تیز خود را آعاز کرده . پاس به عمق او برای متوسل زاده را کمک داور به اشنباه آفساید اعلام می کند تا بدین گونه موقعیت از داماش گرفته شود .

 

80 : حسین ابراهیمی بعد از دریبل دو نفر اقدام به شوت از پشت محوطه می کند که دروازه بان فولاد مهار می کند.

 

86 : ضربه ایستگاهی برای داماش که حسین ابراهیمی سانتر تیزی انجام می دهد و مرتضی ابراهیمی سر می زند ولی توپ به بیرون می رود.

 

توضیح پایانی : به طور کل داماش در این بازی دوستانه با توجه به تمرینات سنگینی که پشت سر گذاشته بود ، بازی نسبتا خوبی را از خود به نمایش گذاشت .

 

در حاشیه

 

*لئو بازیکن برزیلی سابق داماش درود برای تست به اردوی داماشی ها ملحق شده بود تا در صورت صلاحدید کادرفنی جذب شود.

 

*علی صالح نیا ، بدنساز سابق سایپا و استیل آذین به داماش پیوست.

 

*محمدرضا مهدوی ، علیرضا نطیف کار به دلیل مصدومیت شرایط بازی را نداشتند.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید