وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : تیم فوتبال داماش گیلان پس از 332 روز در استادیوم شهید عضدی رشت شکست خورد .

 

به گزارش وارش اسپرت در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت میزبان تیم آلومینیوم هرمزگان بود که در نهایت این دیدار را با نتیجه دو بر یک به مهمان جنوبی خود واگذار کرد  . بوباکار کبه دقیقه 14 برای داماش و مهدى محمدزاده دقیقه ٧ و رسول پیرزاده دقیقه 58 برای آلومینیوم هرمزگان گلزنی کردند .

داماش با این شکست در پایان هفته نوزدهم با کسب 23 امتیاز از 19 بازی خود در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت . داماش گیلان شنبه هفته آینده در تهران مهمان پیکان خواهد بود .

 

داماش 1( کبه دقیقه ١٣) -2( مهدى محمدزاده دقیقه ٧،رسول پیرزاده دقیقه ۵٨) آلومنیوم

نتیجه بازى رفت: 0-0

تماشاگر: سه هزار نفر – هوا: ابرى.

داور: محمدرضا اکبریان – کمک داوران: بابک داورى ، یعقوب حجتى.

کارت زرد:مصطفى حاجتى دقیقه ٣١،محمد مختارى دقیقه ۵۵،کبه دقیقه ٨٨(داماش ) – بهنام داداشوند دقیقه ۶٢،رسول پیرزاده دقیقه ۶٧،محمدرضا ناصحى،وحید عسگرى (آلومنیوم)

 

داماش گیلان : میلاد فراهانى،آرسیون ملوداسیلوا(از دقیقه ٧۶ امین متوسل زاده)،على رضا نظیف کار،محمد مختارى،ابوذر رحیمى،حسین ابراهیم( از دقیقه ٨١ سعید حلافى)،محمد آبشک( از دقیقه ٨۵ محمد على رحیمى)،مصطفى حاجتى،على رضا جهانبخش،على رضا واحدى نیکبخت،بوبکر کبه.

سرمربى: حمید درخشان.

 

آلومنیوم : مجتبى روشنگر،محسن حمیدى،ابراهیم ابرقویى،بهنام داداشوند،وحید عسگرى،امجد شکوه مقام،محمدرضا ناصحى،مهدى محمدزاده(از دقیقه ٨٨ میثم مجیدى)،رسول پیرزاده،هادى دهقانى( از دقیقه ٧٩ مهدى سیفى)،میلاد میداودى( از دقیقه ٧٣ مجتبى زارعى).

سرمربى: اکبر میثاقیان.

 

شرح بازى:

دومین نبرد شمال و جنوب کشور در کمتر از بیست و چهار ساعت در حالى در لیگ اتفاق افتاد که که على رقم باز بودن درهاى ورزشگاه عضدى ( همانگونه که عابدینى وعده داده بود!) به دلیل برودت هواى رشت و بارانى که در چند روزه اخیر مى بارید و همه تصور لغو بازى را داشتند از استقبال زیادى توسط هواداران داماش برخوردار نبود. داماش که در غیاب سرشناسانى مانند: مهددوى،چاوشى،سهرابى و ابراهیمى به میدان آمده مجبور شده بود تا به تازه واردانش اعتماد کند. رشتى ها و بندرى ها با توجه به اتفاقاتى که در بازى هاى دیروز روى داد مى دانستند که اگر سه امتیاز را کسب کنند مى توانند چند پله در جدول بالا بروند و به همین دلیل بازى در عین سرماى هوا بسیار گرم و پر حرارت آغاز شد و در همان پانزده دقیقه ابتدایى دو گل از خط دروازه ها عبور کرد. پس از اینکه داماشى ها گل تساوى را به ثمر رساندند مالک توپ و میدان شدند و چندین موقعیت خوب را توسط کبه و نیکبخت کسب کردند که البته در نواختن ضربات آخر ناکام ماندند. نیکبخت که پس از سه سال به لیگ برتر بازگشته بود در این میان از انگیزه بالایى برخوردار بود که البته شرایط بدنى اش در حد مطلوب نبود.به هروى مسابقه اى که بسیار پر تحرک آغاز شده بود هر چه به پایان نیمه نزدیک مى شد بى روح و کم حادثه گردید تا در نهایت دو تیم با نتیجه تساوى به رختکن بروند.

 

نیمه دوم :

در این نیمه ابتدا دو تیم بدون هیچ تغیرى وارد زمین شدند و باز هم داستان نیمه اول تکرار شد و شاگردان میثاقیان در همان دقایق شروع مسابقه توانستند به گل برترى برسند.پس از گل دوباره حملات پیوسته اما سراسیمه داماش شروع شد و چندین موقعیت خطرناک را داماشى ها به سادگى از دست دادند. در این لحظات که بازى کمى خشن هم شده بود،داور را مجبور به استفاده از چندین کارت زرد نمود. دفاع فشرده و منسجم آلومنیوم و بى دقتى و سردرگم داماش در ادامه موجب شد تا داماش اولین شکست خانگى خود را از تبم میثاقیان متحمل شود و آلومنیوم با این برد شیرین به روزهاى آینده امیدوارتر گردد.

 

شرح گلها :

داماش ٠-١ آلومنیوم: پاس ناصحى به مهدى محمدزاده در حالى که مدافعان داماش به گمان آفساید تنها نظاره گر بودند در داخل محوطه جریمه با فراهانى تک به تک شد و به راحتى محمدزاده گل برترى آلومنیوم را به ثمر رساند.

 

داماش ١-١ آلومنیوم: پرتاب اوت محمد آبشک پشت محوطه جریمه به نیکبخت رسید و او بلافاصله کبه را داخل شش قدم صاحب توپ کرد و او با یک قیچى برگردان زیبا بازى را به تساوى کشاند.

 

داماش١-٢ آلومنیوم: تعلل مدافعان داماش در یارگیرى و نفوذ رسول پیرزاده در عمق موجب شد تا او بتواند دو مدافع پیش روى خود را جا بگذارد و در موقعیت تک به تک دروازه داماش را باز نماید.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید