وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: لسمان مروارید رشت برابر میهمان سمنانی خود شکست خورد.

 

به گزارش وارش اسپرت، از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم لسمان مروارید خزر رشت برابر هف سمنان پس از تساوی 4-4 در سه وقت قانونی و یک وقت اضافه، در تک ضربه پنالتی شکست خورد.

در وقت اول در کمال شگفتی این سمنانی ها بودند که با یک گل پیش افتادند. اما در وقت دوم لسمانی ها با گل های احسان حسین نژاد و محمد نیک دو بر یک پیش افتاد، اما لحظاتی بعد لسمان گل دوم را دریافت کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. این پایان کار در وقت دوم نبود و محمد کریمی و سینا حسینی دو گل دیگر برای لسمانی ها به ثمر رساندند تا وقت دوم با نتیجه 4 بر 2 به سود نماینده شهرستان رشت خاتمه یابد. در وقت دوم لسمان مروارید یک ضربه پنالتی را هم از دست داد.

 

گزارش تصویری در ادامه مطلب

لسمان که خود را پیروز میدان میدید روی دو گل به خودی، وقت های قانونی را با تساوی 4 بر 4 خاتمه داد. در وقت اضافه گلی به ثمر نرسید و گل شدن تک ضربه پنالتی سمنانی ها و گل نشدن ضربه پنالتی لسمان یعنی شکست نماینده شهرستان رشت.

شایان ذکر است، فرماندار شهرستان رشت از میهمان ویژه این دیدار بود.

 

لسمان مروارید رشت با این شکست با دو امتیاز به همراه هف سمنان در رده آخر جدول قرار گرفت. در دیگر بازی ها گروه شمال، خزر رودسر 4 بر دو فائزکاران ساری را شکست داد و قوی سپید انزلی نیز در خانه با نتیجه 4 بر 3 از ملوان بندرگز شکست خورد.

 

گزارش تصویری :

 

 

 

 

 

 

 

 

مهدوی فرماندار شهرستان رشت، تماشاگر ویژه این دیدار بود

 

ضربه پنالتی لسمانی ها در وقت دوم بازی که از دست رفت

 

 

 

 

 

 

فوتبال به صرف قلیان، از مزایای برگزاری بازی در ساحل مجتمع تفریحی!