دیار وارش: روح الله قهرمانی استاندار سابق گیلان ظهر امروز (سه شنبه 9 خرداد)  و ساعتی پیش از رسیدن به بیمارستان پورسینا ی رشت درگذشت. 

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، روح الله قهرمانی چابک استاندار سابق و ورزش دوست گیلان که طی سال های 1386 تا 1389 عهده دار مسئولیت استانداری گیلان بود، ظهر امروز بر اثر ایست قلبی دیار فانی را ترک کرد. 

قهرمانی که متولد سال 1336 در چابکسر بود، از دوره استانداری اش، همواره از محبوبیت بالایی نزد افکار عمومی برخوردار بود. او پس از استانداری گیلان به عنوان سفیر در کویت مشغول به کار شد. 

قهرمانی تا قبل از استانداری مسوولیت پروژه‌های عمرانی در نوشهر، کنگان و شرکت ملی نفت ایران، معاونت اداری ومالی استانداری و قائم مقامی سازمان تجاری – صنعتی انزلی را برعهده داشت.

در دوره استانداری قهرمانی ورزش گیلان نیز به سطح خوبی نزدیک شده بود و علاوه بر حضور برخی تیم های رشته های مختلف ورزشی از جمله والیبال، کاراته، بسکتبال و فوتبال و… درسطوح اول ورزش کشور، باشگاه های فوتبال گیلان از جمله داماش و ملوان نیز با واگذاری به شرکت های امیر منصور آریا و همچنین منطقه آزاد انزلی در بهترین وضعیت از لحاظ مالی به سر می برده اند. 

پایگاه خبری و تحلیلی وارش اسپرت این مصیبت وارده را به خانواده محترم قهرمانی تسلیت گفته و برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و بردباری آرزو دارد.

 

 

ghahramani-1-xZGOKSr