وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : تیم فوتسال شهرداری رشت با پیروزی بر فولاد ماهان اصفهان ، قهرمان لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور شد .

 

به گزارش وارش اسپرت ، مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور که از 5 روز پیش در سالن آتش نشانی و به میزبانی شهرداری رشت برگزار شد با قهرمانی تیم شهرداری رشت به پایان رسید.

 

در دیدار نهایی این رقابت ها که از ساعت 18:30 امروز (پنجشنبه) برگزار شد، شهرداری رشت موفق شد با نتیجه 4 بر یک از سد فولاد ماهان عبور کند تا عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند .شهرداری در مرحله گروهی نیز با نتیجه شش بر یک این تیم را شکست داده بود.

در این رقابت ها شش تیم ماکوجوان، حفاری اهواز ، شهرداری رشت، راه سازی، فولادماهان اصفهان و میلاد تنکابن شرکت داشتند .

 

حواشی مسابقه و گزارش تصویری در ادامه مطلب

در حاشیه

 

– ظرفیت سالن آتش نشانی رشت در این دیدار کاملا پر شده بود و حدود 800 تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا می کردند . تماشاگران و بازیکنان در پایان بازی با همدیگر به شادی پرداختند .

 

– کادر مربیان فولاد ماهان از همان ابتدای بازی نسبت به کوچکترین حرکات بازیکنان خود یا داور مسابقه عکس العمل های عجیبی را خود بروز می دادند! تمامی اعضای ماهان پس از پایان بازی نیز به سمت داوران مسابقه رفتند و برایشان دست زدند و کلماتی را نیز خطاب به آن ها بیان داشتند .

 

– دکتر ثابت قدم شهردار رشت و برخی دیگر از مسئولین از تماشاگران ویژه این دیدار در کنار جوراندیرو سرمربی برزیلی تیم ملی امید فوتسال بودند .

 

– چند عکس العمل زیبای دروازه بان شهرداری رشت در نیمه دوم جوراندیرو را وادار به ابراز احساس و تشویق وی کرد .

 

– در حالی عکاسی در سالن برگزاری مسابقات حضور نداشت و ضعف رسانه ای مشهود بود ، ایجاد مشکل برخی از مسئولان برگزاری مسابقه برای عکاس وارش اسپرت نیز جای تعجب بسیار داشت . متاسفانه به همین دلیل و نور ضعیف سالن برگزاری مسابقه نتوانستیم عکس هایی با کیفیت مناسب از این دیدار تهیه کنیم .

 

گزارش تصویری :

 

شهرداری رشت - فولاد ماهان

 

امید شهرداری رشت - فولاد ماهان

 

امید شهرداری رشت - فولاد ماهان

 

امید شهرداری رشت - فولاد ماهان

 

امید شهرداری رشت - فولاد ماهان

 

امید شهرداری رشت - فولاد ماهان

 

امید شهرداری رشت - فولاد ماهان

 

فوتسال امید شهرداری رشت - امید فولاد ماهان

 

امید شهرداری رشت - فوتسال فولاد ماهان

 

فوتسال امید فولاد ماهان - امید شهرداری رشت

 

 

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید