به گزارش وارش اسپرت به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان، شهرام قویدل مالک باشگاه داماش در واکنش به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص محرومیت هواداران داماش گیلان از حضور در دو بازی خانگی تیم در رشت گفت:ما به هیچ وجه این حکم را نمی پذیریم و بدون حضور هواداران و تماشاچیان در ورزشگاه عضدی رشت بازی های خانگی مان را برگزار نمی کنیم. وی در ادامه در همین خصوص گفت:ما از هواداران داماش می خواهیم در بازی آینده داماش گیلان در ورزشگاه عضدی رشت حضور داشته باشند و هم چنان به حمایت و تشویق تیم محبوب خود بپردازند.

 

شهرام قویدل در خصوص این حکم همچنین افزود:در روز بازی با استقلال پس از توهین هواداران استقلال جمعی از تماشاچیان که در کنار جایگاه تماشاچیان استقلال حضور داشتند به شعارهای آنها واکنش نشان دادند اما جمعیت چند هزار نفری دیگری که در بخش های دیگر استادیوم عضدی رشت حضور داشتند هیچگونه واکنشی جز حمایت از تیم داماش انجام ندادند پس چرا باید چنین حکم غیرعادلانه ای صادر شود؟اگر استقلال را فقط جریمه نقدی کرده اند پس داماش هم در بدترین شرایط باید به جریمه نقدی محکوم می شد اما اگر ما را از دو بازی خانگی با حضور تماشاچیان محروم کرده اند پس استقلال هم باید عین همین حکم محرومیت در باره اش صادر می شد.

 

متن کامل در ادامه مطلب

قویدل در پایان افزود:مگر فقط در این بخش از ورزشگاه عضدی توهین ها وجود دارد و شنیده می شود ،آیا آقایان کمیته انضباطی توهین ها و اهانت ها در دیگر ورزشگاه ها و از جمله در تهران را نمی شنوند پس چرا فقط باید داماش گیلان مورد غضب کمیته انضباطی قرار گیرد؟ این رسم عادلانه ای نیست که هر چند وقت یکبار علیه تیم و هوادارانمان حکم صادر شود و البته ما هرگز آن را نمی پذیریم. 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید