داماش گیلان با تساوی دور از خانه برابر رزکان کرج، به چهارمین تساوی در ششمین مسابقه لیگ دو رسید.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته ششم از رقابت‌های لیگ دو فوتبال باشگاه‌های کشور و در گروه ب این مسابقات، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (چهارشنبه) تیم‌ فوتبال داماش گیلان در استادیوم انقلاب کرج مهمان شهدای رزکان کرج بود که در نهایت این دیدار پرحاشیه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

ابتدا در دقیقه ۳۴ مسابقه و روی یک ضد حمله تندو تیز از رزکانی‌ها، مدافعین داماش با هم قاطی می‌کنند و توپ پس از برخورد به حسین خیری در موقعیتی تک به تک در جلوی پای شایان غلامی قرار می‌گیرد و او با ضربه ای دقیق توپ را از زیر دستان اشکان توانا رد کرده و با تور دروازه داماش آشنا می‌کند؛ در ادامه لاجوردی پوشان شهر باران که نیمه دوم را کاملا هجومی آغاز کرده بودند، دقایقی پس از سه تعویض همزمان اکبرمیثاقیان در حرکتی ترکیبی روی پاس الیاس صالحی تازه وارد، سعید طالبی در موقعیتی مناسب از درون محوطه جریمه، شوتی زمینی را راهی دروازه رزکان می‌کند اما توپ در تجمع بازیکنان میزبان به دست بهنام عسگرخانی می‌خورد و داور بلافاصله اعلام پنالتی می‌کند؛ این ضربه پنالتی را نصرالله درفشی یکی دیگر از تعویضی‌های داماش به سجاف دروازه شهدای رزکان می‌دوزد و گل تساوی داماش در در دقیقه ۶۵ رقم می‌خورد. تلاش‌های دو تیم در ادامه کار راه به جایی نمی‌برد و بازی با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا می‌کند.

داماش گیلان که تا پایان هفته پنجم در رده پنجم جدول بود، با کسب چهارمین تساوی در شش مسابقه ۱۰ امتیازی شد و از تیم‌های صدر جدول کمی فاصله گرفت.

داماش در دیدار بعدی خود روز چهارشنبه ۱۸ آبان، از مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در استادیوم سردارجنگل پذیرای فولاد هرمزگان خواهد بود و پس از آن در روز دوشنبه ۲۳ آبان در چهارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ دو میزبان تیم صدرجدولی مناطق نفت خیز جنوب گچساران است.

 

ترکیب داماش گیلان: اشکان توانا (۱)، محمد طالبی (۱۰) (C) (علیرضا امیرخانی از ۶+۹۰)، حسین خیری (۴۴)، سعید دلاور (۳)، پژمان نجات (۷۷)، سیامک علیزاده (۸) (احسان محروقی از ۶۱)، علی مصطفایی (۸۸) (الیاس صالحی از ۶۱)، محمد رستمی (۲۱)، کیانوش میرزایی (۹) (مهرگان گلبرگ از ۸۴)، سعید طالبی (۷)، آرمان آبسالان (۲۸) (نصرالله درفشی از ۶۱) .

داماشی ها که در نیمه دوم مسابقه تیم برتر میدان بودند، دقایقی پس از سه تعویض همزمان اکبر میثاقیان روی یک حرکت ترکیبی صالحی تازه وارد پاس اوریب میده. ضربه طالبی به دست

در حاشیه

-داماشی‌ها در این دیدار از کیت جدید خود در فصل جاری لیگ دو رونمایی کردند.

-با توجه به اینکه این بازی بدون تماشاگر اعلام شده بود و به دلیل حضور تماشاگران کرجی در استادیوم انقلاب، داماشی ها در چند مرحله با توقف بازی در نیمه اول، خواستار خروج آن‌ها از استادیوم شدند که این موضوع باعث حواشی‌ای از سوی نیمکت تیم میزبان و همچنین فحاشی به داماشی ها بر روی سکوها شد.

-در حالی که یاسر وکیلی بازیکن تیم رزکان با تکلی بد مرتکب خطا بر روی سعید طالبی شد، پس از درگیری لفظی بین بازیکنان و هل دادن داور توسط بازیکن رزکان، در بین تعجب داماشی‌ها داور هم وکیلی و هم طالبی را با کارت قرمز جریمه می‌کند تا هر دو تیم تا پایان مسابقه ده نفره شوند.

-این بازی به طور زنده از شبکه استانی البرز پخش شد. از نکات جالب توجه در پخش زنده مسابقه، سعی زائد گزارشگر مسابقه به برجسته کردن برخی اتفاقات مسابقه با چاشنی ضدیت علیه داماشی‌ها بود! به عنوان مثال، درحالی که بازی پایاپای از سوی دو تیم دنبال می‌شد و داماشی‌ها به خصوص در نیمه دوم با بازی کاملا تهاجمی به دنبال برتری بودند، خشونت بازیکنان رزکان و مصدومیت بازیکنان داماش از سوی گزارشگر بازی به اتلاف وقت تعبیر و اعلام شد!