دیار وارش: رئیس هیأت بوکس گیلان با اشاره به آغاز مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده بزرگسالان در شهر زاهدان از شرکت استان با چهار بوکسور در این مسابقات خبرداد.

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان ، امین قاسمی پور در گفتگو با مهر با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری بوکس در رده بزرگسالان، اظهار کرد: استان گیلان نیز با چهار بوکسور در این رقابت ها شرکت می کند.

وی به برگزاری مسابقات انتخابی در آبان ماه جاری در استان گیلان اشاره کرد و افزود : محمدکاسپور، رضا برومند، سید مجتبی حسینی و مختار دلیری پنج بوکسور گیلانی به مربیگری داریوش ضیایی و عبدالله پوراسماعیل حاضر در این دوره از مسابقات هستند.

رئیس هیأت بوکس گیلان با بیان اینکه مسابقات قهرمانی بوکس در رده بزرگسالان در استان سیستان و بلوچستان و به میزبانی شهر زاهدان برگزار می شود، گفت: این دوره از مسابقات روز جمعه ۲۶ آذر ماه با وزن کشی ورزشکار آغاز می شود.

وی به حضور ۱۶۰ بوکسور از سراسر کشور اشاره و خاطرنشان کرد: حضور استان ها در این دوره از مسابقات براساس سهمیه بندی از سوی فدراسیون بوکس مشخص شده است.

قاسمی پور ادامه داد: نفرات برتر هر وزن در این مسابقات به اردوی تیم ملی بوکس ایران که در اواخر دی ماه جاری برگزار می شود  دعوت خواهند شد.