سکوت رسانه ای عوامل باشگاه داماش بر وضعیت مبهم و بلاتکلیفی مالکیتی لاجوردی پوشان، به خصوص در روزهای اخیر بر دلهره هواداران سینه سوخته داماشی افزوده است.
وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان با پیگیری هایی که در روزهای اخیر انجام داده است به شنیده هایی موثقی از گوشه و کنار باشگاه داماش دست یافته است که این شنیده ها در جهت تنویر افکار عمومی و جامعه هواداری داماش منتشر خواهد شد؛ انتظار می رود عوامل مدیریتی باشگاه داماش هم در روزهای آتی روزه سکوت خود را بشکند…

 

سکانس اول: جلسه مدیران باشگاه داماش با مدیران اقتصادی و سیاسی استان

در روزهای اخیر از راه پله های استانداری گیلان خبرهایی از جلسات و رایزنی مدیران باشگاه داماش به گوش می رسد.
مالک و مدیرعامل لاجوردی پوشان در جلسه ای با مهندس فرزام صفت معاونت اقتصادی و دکتر رنجکش مدیرکل سرمایه گذاری استانداری گیلان بار دیگر بر انصراف و ناتوانی در تیمداری تاکید کردند و خواستار احساس مسئولیت پذیری بیشتر متولیان اقتصادی و سیاسی گیلان در قبال تنها سهمیه لیگ یکی فوتبال مرکز استان شدند تا مبادا موجب ناهنجاری های امنیتی شود!
لازم به ذکر است، اخبار مخابره شده دیگر بیانگر انتقال وخامت شرایط لاجوردی پوشان به معاونت سیاسی استانداری گیلان و فرمانداری رشت به عنوان شورای تامین شهرستان می باشد.

 

سکانس دوم: پیشنهاد انتقال یا تهاتر امتیاز لیگ یکی داماش به استان های دیگر

تنها امتیاز لیگ یکی فوتبال رشت با پیشنهاد خروج از استان مواجه است!
شنیده های وارش اسپرت حکایت از مشتری هایی دست به نقد، برای انتقال به یکی از استان های غرب کشور با رقمی بالا و همچنین تهاتر امتیاز لیگ یکی داماش با امتیاز لیگ دویی استان تهران دارد.
البته این پیشنهادات با مخالفت مدیران باشگاه و اعلام شروط عدم خروج از استان و ممنوعیت تغییر نام داماش مواجه شده است.

 

سکانس سوم: بحران جدید برای امتیاز لیگ یکی داماش با عدم تحقق وعده دکتر نوبخت

بخشی از بدهی داماشی ها جهت خرید امتیاز لیگ یکی کارون اروند خرمشهر پابرجاست.
در حالی که در جریان خرید امتیاز لیگ یکی برای داماشی ها شنیده ها و شایعات خبر از مساعدت ویژه دکتر نوبخت برای تامین اعتبار بخشی از هزینه های خرید امتیاز در ابتدای فصل داده شده بود اما چنین خبری حداقل تا این لحظه صحت ندارد؛ بدین ترتیب همچنان بخشی از بدهی خرید امتیاز اروند خرمشهر پابرجاست. قرار است این موضوع ظرف روزهای آتی در فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف شود.