داربی گیلان مابین تیم های سپیدرود و ملوان به تساوی انجامید.

به گزارش وارش اسپرت – پایگاه خبری و تحلیلی ورزش گیلان، در چهارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، تیم های سپیدرود رشت و ملوان انزلی در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت و حضور بیش از به هجده هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در نهایت و پس از نود دقیقه تلاش با تساوی یک بر یک مساوی خاتمه یافت. 

 

در دقیقه ۳۶ بازی حسین شنانی روی پاس شاهین ثاقبی از سمت چپ دفاع سپیدرود و اشتباه هادی موسوی ، اولین گل ملوان را به ثمر رساند اما این گل در دقیقه 53 توسط سرخ پوشان شهر رشت پاسخ داده شد. بعد از حملات متعدد سپیدرود در آغاز نیمه دوم، در دقیقه ۵۳ بازی، میلاد قربان زاده با دریافت پاس میثم فردوسی، مدافع حریف را دریبل زد و گل تساوی سپیدرود را به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود. 

در ادامه دامنه حملات سپیدرود بیشتر از رقیب  انزلیچی اش بود اما این حملات از سوی دو تیم راه به جایی نبرد و در نهایت این بازی با حساب یک بر یک مساوی خاتمه یافت. 

در پایان هفته بیست و یکم ملوان با 40، گلگهر سیرجان با 37 و سپیدرود با 36 امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه های اول تا سوم جدول رده بندی لیگ یک قرار گرفتند.