وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان: چند روزی است که داستان تغییر نام تیم‌های فوتبال بر سر زبان مالکان باشگاه‌ها افتاده است. پس از زمزمه‌های مالکان باشگاه داماش مبنی بر تغییر نام این تیم، حالا به گوش می‌رسد که هدایتی و شرکا هم بی‌میل نیستند که نام ملوان را به تیم ملوان گیلان یا ملوان استیل‌آذین گیلان تغییر دهند!

 

داستانی که مطمئنا از سوی هواداران این تیم قدیمی با واکنش روبرو خواهد شد. اینکه در راه به رخ کشیدن قدمت و تاریخ فوتبال یک کشور همیشه یکی از اسناد محکم و محکمه‌پسند، استناد کردن به قدمت و ریشه تیم‌های آن کشور است بر کسی پوشیده نیست و همگان آن را قبول دارند. اگر فوتبال آلمان را دارای ریشه‌ای کهن می‌دانیم در استدلال‌مان از کلن و مونیخ 1860 و دورتموند مایه می‌گذاریم. اگر یک جزیره است و یک لیگ برتر معتبر، به این دلیل است که بک‌گراند آن لیورپول و منچسترسیتی بوده و کریستال پالاس. حال اگر نام این تیم‌ها با آمدن هر اسپانسری عوض می‌شد و رخت و لباسی نو بر تن می‌کرد باز هم می‌شد که از ریشه و قدمت این تیم‌ها سخن به میان آورد.

 

امشب در برنامه سکو که هر پنجشنبه ساعت 23:15 از شبکه باران پخش می‌شود، قرار است تهیه‌کنندگان با گذاشتن یک نظرسنجی پیامکی نظر فوتبالدوستان را جویا شوند. این امر از آن جهت حائز اهمیت است که یک سوی داستان (مالکان داماش) اعلام کرده‌اند که این نظرسنجی در تصمیم‌گیری آنها تاثیر مستقیم خواهد داشت! حال اگر اهل فوتبال هستید و حتی در گیلان سکونت ندارید، باز هم با فرستادن یک پیامک ساده می‌توانید در اجرای یک تصمیم فوتبالی سهیم باشید.

 

پرسش این است: آیا با تغییر نام تیم‌های فوتبال موافقید؟

1- بله

2- خیر

 

پیامک‌های خود را با این شماره می‌توانید به برنامه «سکو» ارسال کنید :30000131 

 

 

منبع:سایت گل

*توجه:پیامک های خود را در بازه ی  زمانی 23:15 الی 23:59 ارسال کنید؛لذا در غیر این صورت محسوب نخواهد شد!

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید