وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان: همه او را به عنوان یک هافبک وسط می شناختند اما از فصل قبل به دلیل کمبودهای داماش در پست های مختلف به کار گرفته شد. بازیکن خمامی داماش که سال هاست در داماش و پگاه توپ می زند آنقدر در دل هواداران داماش نفوذ کرده که با شعار هادی دوست داشتنی تشویق می شود. سهرابی در مصاحبه خود با وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان از چگونگی ورودش از تیم های پایه به بزرگسالان می گوید و از آچار فرانسه بودنش…

 

varesh-sport.com: در بازی با سپاهان روز نسبتا کم فروغی را سپری کردی و زود هم تعویض شدی، از عملکرد خودت راضی بودی؟

فکر می کنم در بازی مقابل سپاهان بد بازی نکردم و شاید به خاطر تعویض تاکتیکی که می خواستیم از 3-5-2 به 4-4-2 تغییر تاکتیک دهیم و روح الله به جای من وارد زمین شد چنین برداشتی می شود. کادرفنی از من رضایت کامل داشت و فقط به خاطر تغییر تاکتیک من تعویض شدم.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

varesh-sport.com: درست است که در بین هواداران لقب آچار فرانسه را به دلیل تغییر پست های فراوان با خودت یدک می کشی، ولی قبول داری که این تغییر پست ها بیشترین ضربه را به تو می زند و شاهد آن هافبک قبراق گذشته نخواهیم بود؟

بله ، وقتی در هر بازی در پست های مختلف بازی می کنی ناخود آگاه آن کارایی قبل که سالها در یک پست بازی می کردی را از دست خواهی داد. من هم به دلیل اینکه کادرفنی از من می خواهد و احترام به نظر کادرفنی تیم در پست های مختلف بازی می کنم و مهم موفقیت تیم است.

 

varesh-sport.com: آنقدر در یکی دو سال اخیر پست عوض کردی که شاید خیلی ها فراموش کرده باشند پست اصلی ات کجاست! از پست اصلی ات بگو؟

پست اصلی من هافبک نفوذی است و تا زمانی که در امیدها هم بودم در این پست بازی می کردم، ولی از وقتی که به تیم بزرگسالان آمدم به دلیل اینکه آقا رضا در این پست بازی می کرد در هافبک دفاعی بازی کردم.

 

varesh-sport.com: پس می توان از کادرفنی انتظار داشت در روزهایی که کاپیتان مهدوی به دلیل محرومیت و مصدومیت در بازی نیست، از هادی سهرابی در پست تخصصی اش استفاده کرد؟

من هم به شخصه از پست هافبک نفوذی خیلی خوشم می آید، حالا اگر کادرفنی تشخیص دهد که مرا در پست هافبک نفوذی بازی دهد سعی می کنم بیشترین کارایی را از خودم بروز دهم.

 

varesh-sport.com: تو یکی از آخرین بازیکنانی بودی که ثمره تیم های پایه فوتبال رشت بودی و توانستی در بزرگسالان برای خودت جایی باز کنی، چطور به عضویت تیم بزرگسالان در آمدی؟

در دوره آقا نادر بود که با تیم امیدها در مقابل بزرگسالان قرار گرفتم و یک نیمه برای امیدها و یک نیمه برای بزرگسالان بازی کردم. در آن بازی هم با تیم امیدها به بزرگسالان گل زدم و از آن به بعد در تیم بزرگسالان به من بازی رسید. اولین بازی رسمی من با تیم مس کرمان بود که آقا نادر به من برگشت و گفت: عاشق بازی دادن به بازیکنان جوان هستم و می خواهم به تو بازی بدهم ، اگر توانستی خوب بازی کنی بازی های آینده هم به تو بازی می رسد، پس خودت را نشان بده. در آن مسابقه توانستم بازی بسیار خوبی را از خودم نشان دهم و بعد از آن هم در تمام بازی ها به من میدان داده شد.

 

varesh-sport.com: یک سوال حاشیه ای ؛ مثل اینکه حضورت در فضای مجازی مشکلاتی را برایت به وجود آورده بود… تائید می کنی؟

مشکل خاصی پیش نیامد، من با کادرفنی هم صحبتی که داشتم گفتم که به خاطر محمد (سیاه) آن حرف را زدم و خواستم که از او حمایت کنم ولی مثل اینکه از حرف من برداشت بدی شده بود .

 

varesh-sport.com: در اینکه هواداران داماش هادی سهرابی را دوست دارند شکی نیست، اما قبول داری این دوست داشتن برای عده ای از دوست دارانتان بیش از حد شده است و تا جایی که بحث خط قرمز را مطرح می کنند؟

شکی نیست که تیم باید از همه مهمتر باشد و چه من و چه باقی بازیکنان باید در اختیار تیم باشیم ، چون اگر تیم برای من مهم نبود در یک پست بازی می کردم و نمی رفتم در هر بازی در یک پست بازی کنم و به قول شما از کارایی خودم هم کم کنم.

 

varesh-sport.com: نظرت در مورد آچار فرانسه چیست؟!

(می خندد) گره گشای تمام مشکلات هست و هر پیچی را می توان با آن باز کرد. در تیم ما هم به دلیل اینکه در فصل قبل در 7-8 پست بازی کردم هواداران عزیزمان این لقب را به من دادند و از این به بعد هم کادرفنی در هرجا که بخواهد از من استفاده کند با تمام وجود برای تیم شهرم بازی می کنم.

 

varesh-sport.com: نظرت در مورد پرده نوشته ها و این پرچم های بزرگی که با هزینه کاربران وارش اسپرت تهیه شده، چیست؟

واقعا نمای بسیار قشنگی را به سکوهای استادیوم می دهد و یک کار نوین در بین هواداران داماش است که بیشتر در کشورهای خارجی شاهد این گونه حرکات هستیم. این پرچم ها هم مثل تشویق های هواداران مان بی نظیر و فوق العاده است .

 

varesh-sport.com: وضعیت پرداخت قراردادها به کجا رسید؟

با تلاش هایی که آقای عابدینی انجام داده اند، دو بار که هر مرتبه 300 میلیون به کل تیم تزریق شد و قرار است که این هفته هم پولی به تیم داده شود.

 

varesh-sport.com: و حرفی پایانی هادی دوست داشتنی با کاربران وارش اسپرت و هواداران داماش…

شاید نیازی به گفتن من نباشد، چون مسلما هواداران داماش آنقدر به تیم خودشان تعصب دارند که همیشه و در همه حال از تیم خود حمایت می کنند و همیشه هم گفته ام این هواداران بی نظیرند و هر تیمی آرزوی داشتن چنین هوادارانی را دارد. اما لازم می دانم تولد سه سالگی سایت وارش اسپرت را به شما تبریک بگویم، چون در این سه سال شاهد بوده ام چه زحماتی برای این سایت و هواداران داماش کشیده اید و اکنون شاهد هستیم که هواداران داماش صاحب سایت پربار و قدرتمندی هستند.

 

مصاحبه : مازیار- مهرداد

www.varesh-sport.com

وارش اسپرت تارنمای هواداران داماش گیلان

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید