داماشی ها طی سفری پروپیچ برای دیدار هفته دوم مرحله نهایی لیگ دو راهی گچساران شدند. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، کاروان داماش گیلان صبح یکشنبه (13 اسفند) رشت را به مقصد شهرستان گچساران ترک کردند تا خود را برای دیدار حساس هفته دوم از مرحله نهایی رقابت هایی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور آماده کنند. 

با توجه به اینکه پروازی از تهران تا یاسوج و همچنین گچساران موجود نبود، کاروان تیم فوتبال داماش با سفری مارکوپولویی، ابتدا صبح یکشنبه مسافت 330 کیلومتری رشت تا تهران را با اتوبوس طی کردند، سپس بعدازظهر یکشنبه با هواپیما تهران تا شیراز را سفر خواهند کرد و از شیراز نیز مجددا با سفری زمینی چهار و نیم ساعته به دوگنبدان گچساران در استان کهگیلویه وبویراحمد مسافرت می کنند. 

داماشی ها روز دوشنبه یک جلسه تمرینی را در گچساران برگزار می کنند و پس از برگزاری بازی خود در روز سه شنبه، بلافاصله این شهر را به مقصد رشت ترک تا خود را برای دیدار شش روز بعد مقابل سردار بوکان در استادیوم سردارجنگل آماده کنند. 

بازگشت داماشی ها نیز به همین ترتیب خواهد بود و اینبار بیش از 24 ساعت به طول خواهد انجامید و چهارشنبه شب به شهر رشت می رسند. 

دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و داماش گیلان در چهارچوب هفته دوم از مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور در گروه یک این مسابقات، از ساعت 14:45 روز سه شنبه 15 اسفند در استادیوم شهدای نفت و گاز دوگنبدان برگزار خواهد شد. 

داماشی ها در هفته نخست این مسابقات در رشت با یک گل شهرداری بندرعباس را شکست دادند و نفت و گاز گچساران نیز در آبادان موفق شد با یک گل پخش و پالایش نفت آبادان را از پیش رو بردارد.