ورود دکتر سالاری به عنوان جوان ترین استاندار کشور به گیلان و سر دادن شعار جوانگرایی و بها دادن به جوانان گیلانی، بارقه هایی از امید را در بین جوانان گیلانی ایجاد کرد.

 

تیم های فوتبال رشت هم قطعا یکی از دل مشغولی های فوتبال دوستان رشتی اند که از قضا، طیف عظیمی شان را هم جوانان سرزمین میرزای جنگلی تشکیل می دهند؛ جوانانی که هیچ گاه تیم های محبوب شان تحت پوشش نهادهای دولتی و نظامی نرفته است و همیشه با استرس از آینده مبهم از داماش و سپیدرود هواداری کرده اند و درگیر حواشی این چنینی بوده اند…

 

در این رابطه یکی از هواداران داماش در نامه ای خطاب به دکتر سالاری استاندار گیلان این چنین نوشت:

با سلام و عرض ادب خدمت استاندار جوان و بوشهری گیلان…
ابتدا لازم می دانم تا صعود شاهین شهرداری بوشهر به لیگ یک را خدمت تان تبریک عرض نمایم، صعودی که از دوران استانداری جنابعالی در زادگاه تان پایه گذاری شده بود و با حمایت استاندار وقت بوشهر بود که مجوز تیمداری شهرداری بوشهر از وزارت کشور اخذ شد تا شاهین احیا شود.

  (استاندار سابق بوشهر: زمینه حمایت مالی شهرداری‌ها و صنایع بوشهر از ورزش فراهم می‌شود)

 

جناب دکتر سالاری اندکی هم از این اقدامات ماندگار برای فوتبال رشت انجام بدهید تا از شما هم به مانند شادروان روح الله قهرمانی چابک در بین آحاد مردم و فوتبال دوستان رشتی به نیکی یاد شود.

استاندار جوان دیار گیل و دیلم بر فرض محال اگر برای اختصاص بودجه های دولتی دست تان بسته است، حداقل می توانید در این مدت زمامداری در دیار میرزای جنگلی به دغدغه ها و راهکارهای مدیران باشگاه ها جهت رسیدن به درآمد پایدار گوش فرا دهید.

 

در پایان هم درخواست داریم تا به میعادگاه و گنجینه خاطرات فوتبال دوستان رشتی «استادیوم دکتر عضدی رشت» سری بزنید تا کمی هم از نزدیک در جریان روند بازسازی استادیوم خانگی و برگ برنده تیم های رشتی در مقابل حریفان قرار بگیرید… سکوهای استادیومی که با وعده هایی نظیر ترمیم زودهنگام و مسقف کردن(!) تخریب شد! و نکته قابل تامل روند هرچند لاک پشتی بود که برای تخریب سکوها و فروش آهن آلات به پیمانکار طی شد و پس از این پروسه سودمند استادیومی که یک شهر منتظر میزبانی دوباره اش از دیدارهای تیم های رشتی است به مانند خرابه ای در مرکز شهر رها شده و به نظر نمی رسد متولیان امر هم تمایل چندانی برای بازسازی داشته باشند!

 

روندی که پیش بینی می شود نظیر ساخت یک استادیوم زمانبر باشد، جهت اطلاع جناب استاندار باید عرض نمایم که زمان آغاز ساخت استادیوم سردار جنگل اواسط دهه ۷۰ بود تا آنکه با کلی نقض در سال ۸۶ به بهره برداری رسید!

امیدواریم که روند کند بازسازی بهانه ای برای انتقال همیشگی دیدارهای خانگی در استادیومی خارج از شهر نباشد، زیرا عاشقان هیچ گاه میعادگاه شان را فراموش نخواهند کرد!