varesh-sport.com : در یکی از محیط های مجازی پیش بینی کرده بودید که بازی با استقلال را با گل کبه می بریم و اینطور شد!

داماش در این بازی مستحق برد بود و این مهم تنها به کمک هواداران محقق شد . آقای عابدینی نیز پس از بازی در رختکن ضمن تبریک و تشکر از بازیکنان گفت که برای خودتان ، کادرفنی و برای مردم رشت که واقعا برایتان سنگ تمام گذاشتند دست بزنید .

 

varesh-sport.com : آقای قلعه نویی در کنفرانس خبری پس از بازی درحالی که هواداران داماش تنها به تشویق تیم خود مشغول بودند گفت که داماشی ها با شعارهایی از پیش برنامه ریزی شده توهین کردند!

سه روز با روح و روان هواداران داماش و مردم رشت بازی کردند. اول که استادیوم را جابه جا کردند و بعد از آن زمان بازی را به شکلی غیرمتعارف تغییر دادند و به نوعی هر کاری که خواستند انجام شد ، بدون اینکه به مردم احترام گذاشته شود . در مورد حواشی این خود استقلالی ها بودند که حاشیه ایجاد کردند وگرنه ما که برای بازی در روز دوشنبه و استادیوم سردارجنگل آماده بودیم . با تمام این تفاسیر امروز هواداران داماش بهترین تشویق خود را بدون انجام کوچکترین توهین انجام دادند .

 

متن کامل در ادامه مطلب

 

varesh-sport.com : نکته جالب اینکه ایشان هواداران داماش باید مثل هواداران پشت نیمکت میزبان می بودند …!

یعنی ایشان دوست داشتند که تماشاگران ما تشویق کمتری انجام دهند؟! یعنی هواداران تیم استقلال در استادیوم آزادی تیمشان را تشویق نمی کنند؟!تماشاگران ما امروز بهترین تشویق را انجام دادند و هیچ مشکلی هم روی سکوها نبوده است . چند باری کل کلی بین هواداران استقلال و هواداران داماش در سکوهای کنار هم اتفاق افتاد که در حد کل کل و متقابل بود و در همه جا هم اتفاق می افتد .سایر سکوها هم فقط به تشویق تیم خود مشغول بودند .

 

varesh-sport.com : در یکی از روزنامه های صبح امروز با نقل صحبت شما که گفتید "می خواهید برای آقای قلعه نویی در منزلشان کنفرانس بگذاریم"، عنوان کردند که معذرت خواهی کرده اید …

به هیچ وجه اینطور نیست و این خبر را تکذیب می کنم! بعد از اینکه کاروان تیم استقلال با اجرای یک نمایش از پیش طراحی شده از حضور به موقع در رشت سر باز زدند و ما را مجبور کردند تا یک روز دیرتر بازی را برگزار نماییم،خبرنگار یکی از خبرگزاری ها از ما در خواست نمودند که یک کنفرانس مطبوعاتی اختصاصی دوباره برای سرمربی استقلال برگزار نماییم که بنده در حالت عصبانی گفتم : می خواهید برای راحتی حال آقایان این جلسه را در خانه آنها انجام دهیم! که متاسفانه این خبر توسط وی در نشریات منعکس گردید. و بنده در جلسه ی منیجر میتینگ پیش از بازی از نماینده ی استقلال به خاطر انعکاس نظرم در روزنامه ها دلجویی کردم، ولی شوربختانه این حرکت من به عنوان عذرخواهی رسمی باشگاه داماش و شخص بنده از استقلال اعلام گردیده که این موضوع صحت ندارد. باشگاه استقلال باید بداند که مشکلی را که برای ما به وجود آورده اند تبعاتی دارد و کوچکترینش عصبانیت ما از آنهاست.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید