وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : با اعلام مسئولان شورای تامین استان گیلان، بازی داماش گیلان با استقلال در ورزشگاه سردار جنگل برگزار می‌شود، تصمیمی که مسئولان باشگاه داماش با آن مخالف هستند.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از مهر، علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان با تائید این خبر گفت: آقای الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان گیلان پس از پایان نشست شورای تامین به ما اعلام کرد بازی داماش با استقلال به جای ورزشگاه عضدی، در ورزشگاه سردار جنگل برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره افزود: سال گذشته در ورزشگاه عضدی به استقلال باختیم و هیچ مشکلی پیش نیامد. امسال هم پرسپولیس را در عضدی بردیم و اتفاق خاصی نیفتاد. با توجه به این مسائل نمی‌دانیم چرا باز هم مسئولان بر برگزاری این مسابقه در ورزشگاه سردار جنگل تاکید دارند.

 

متن کامل ادامه مطلب

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان اضافه کرد: درحالیکه اواخر هفته گذشته عابدینی با آقای عظمتی فرماندار استان صحبت کردند و ایشان با برگزاری این بازی در ورزشگاه عضدی موافقت کردند، اما پس از تصمیم امروز نمی‌دانم چه باید بگویم.

احمدی سراوانی در خصوص وضعیت ورزشگاه سردار جنگل هم اظهار داشت: شرایط زمین چمن این ورزشگاه بسیار نامساعد است. هفته پیش هم سپیدرود رشت در مسابقات لیگ دسته دوم و در وضعیتی که باران شدید می‌آمد، مسابقه‌ای را در این زمین برگزار کرد که وضعیت چمن آن به مراتب بدتر شد.

وی اضافه کرد: در این هفته‌ها که وضعیت تیم داماش در جدول رده‌بندی لیگ مناسب نیست، مسئولان استان هم به ما کمکی نکردند تا در زمین مناسب عضدی با استقلال بازی کنیم و متاسفانه باید در ورزشگاه سردار جنگل با این تیم بازی کنیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان در پایان گفت: تاکنون تیم داماش دو مرتبه با استقلال در ورزشگاه سردار جنگل بازی کرده و در هر دو بازی به پیروزی یک بر صفر دست یافته است. امیدوارم در این شرایط برای سومین مرتبه در ورزشگاه سردار جنگل هم این تیم را شکست دهیم.

پیش از این اعلام شده بود دیدار تیم‌های داماش گیلان و استقلال تهران ساعت 15:15 دقیقه فردا دوشنبه در ورزشگاه عضدی شهر رشت برگزار شود اما با اعلام مسئولان شورای تامین استان گیلان، این مسابقه در همان ساعت اما در ورزشگاه سردار جنگل برگزار می‌شود.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید