با توجه به صعود تیم فوتبال داماش گیلان به رقابت های لیگ برتر فصل آینده و اهمیت کانون هواداران به سراغ مدیر روابط عمومی داماش گیلان رفتیم تا در خصوص تشکیل رسمی کانون و انتخابات هیئت رئیسه و همینطور شرایط عضویت هواداران در هیئت رئیسه کانون به گفتگو بپردازیم.

همچنین در خصوص امکاناتی که برای فصل آینده به استادیوم دکتر عضدی رشت اضافه میشود نیز سوال کردیم.

 

*آقای سراوانی بالاخره کانون هواداران داماش گیلان چه زمانی به طور رسمی کار خودش رو شروع میکنه؟

باشگاه از چند ماه پیش ثبت نام از هواداران رو شروع کرده و کارت های هواداری نیز برایشان صادر شده.ما قصد داریم ظرف دو هفته آینده ثبت نام رو از کسانی که دوست دارند و تمایل دارند جزو هیئت رئیسه کانون باشند رو انجام بدیم و بعد از اون هم انتخابات هیئت رئیسه رو انجام خواهیم داد که نوع انجام انتخابات به زودی اعلام میشه.

 

*شرایط خاصی برای عضویت در هیئت رئیسه کانون در نظر گرفته شده؟

کلیه افراد و هوادارانی که توانایی و تمایل دارند میتونند به دفتر باشگاه مراجعه و ثبت نام کنند. در خصوص شرایط ثبت نام هم اول از همه اینه که عضو کانون شده باشند،یعنی کارت کانون هواداران رو دریافت کرده باشند.لیدرها حق عضویت در هیئت رئیسه رو ندارند. حداقل مدرک تحصیلی باید دیپلم باشه. استشهار به مسائل غیر اخلاقی نداشته باشند. شغل داشته باشند و البته این رو هم اضافه کنم که پیشکسوتان فوتبال در اولویت هستند.

 

*از شهرهای دیگه استان گیلان غیر از رشت هم میتونند بیان و ثبت نام بکنند؟

بله دقیقا مثل عضویت در کانون، از تمامی شهرهای استان گیلان میتونند برای عضویت در هیئت رئیسه ثبت نام کنند. یکی از اهدافمون این هست که هواداران رو در کل استان سازماندهی کنیم و به همین منظور بعد از تشکیل هیئت مدیره برای هر شهر استان و هر محله از رشت یه مسئول رو انتخاب میکنیم.

 

برای مطالعه متن کامل گفتگو

 

 

*در مورد اساسنامه کانون چه فکری کردید؟

سوال خیلی خوبی خوب. من همینجا از طریق سایت شما از تمامی کسانی که میتونند تو نوشتن اساسنامه به ما کمک کنند میخوام که تو اینکار مشارکت داشته باشند حتی اگر نمیخوان که توی کانون عضویت داشته باشند.

 

*اینکه سال دیگه داماش توی عضدی بازی کنه قطعی شده؟ باشگاه و هیئت فوتبال در این خصوص چیکار کردند؟

قطعی نشده اما به احتمال خیلی زیاد ما بازی هامون رو در فصل آینده هم در استادیوم عضدی دنبال خواهیم کرد. همین الان داره 10 هزار صندلی رو سکوهای عضدی نصب میشه و قراره به اسکوربورد جدید و خوب هم توی استادیوم نصب بشه.