داماش در دومین بازی تدارکاتی خود در اردوی تهران شکست خورد .

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تیم فوتبال داماش گیلان که برای برپایی اردویی شش روزه و برگزاری سه بازی دوستانه راهی تهران و مجموعه اقامتی و ورزشی یزدان شده بود، ظهر امروز در دومین بازی تدارکاتی خود در ورزشگاه ایران تایر( اختصاصی سایپا) به مصاف تیم لیگ برتری سایپا تهران رفت که در نهایت با یک گل مغلوب این تیم شد. 

تک گل سایپایی ها که به دلیل بازی روز پنجشنبه مقابل سپیدرود با ترکیب فیکس بازی روز گذشته وارد میدان نشده بودند را امین حاج محمدی در دقیقه 18 و از روی نقطه پنالتی برای این تیم به ثمر رساند. ضمن اینکه در این بازی سعید باقرپسند مهاجم داماش گیلان در دقیقه 76 به دلیل اعتراض به داور مسابقه از زمین اخراج شد. 

داماشی ها دو نیمه این بازی را با دو ترکیب متفاوت برگزار کردند که به شرح زیر می باشد:  

ترکیب نیمه نخست: عرفان گودرز قلعه نوعی، محمد مختاری، امیر حسین دهقان، امیر تیزرو، مصطفی آقاجانی، جابر نصیری،  مجید خدابنده لو، میثم میرپسندیده،  عباس کندل، مرتضی حیدری و علی آل کثیر.
ترکیب نیمه دوم: بهنام لایقی فر، امید قربانی، کنعان طاهرنژاد، آزاد جعفرزاده، حسن نیازی،  سید محمد اسلامی، محمد طالبی، جابر نصیری، بازیکن تستی، بازیکن تستی و سعید باقرپسند.

 

لازم به ذکر است، داماش گیلان در نخستین بازی تدارکاتی خود در اردوی تهران، روز چهارشنبه برابر تیم لیگ دویی داتیس خودرو تهران قرار گرفته بود که مقابل این تیم با نتیجه دو بر یک پیروز شده بود.  همچنین داماش در نخستین بازی دوستانه پیش فصل در رشت نیز با نتیجه سه بر یک ملوان جوان رشت را شکست داده بود. 
آخرین بازی تدارکاتی داماش گیلان روز یکشنبه 7 مرداد برابر تیم لیگ یکی بادران تهران و احتمالا در زمین اختصاصی این تیم برگزار می شود و سپس کاروان داماش عازم رشت شده و پس از یک روز استراحت، دور جدید تمرینات لاجوردی پوشان در زمین شهرداری رشت آغاز خواهد شد.