داماش در آخرین دیدار نیم فصل خود نیز نتوانست در خارج از خانه کسب امتیاز کند.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته هفدهم و پایانی نیم فصل اول رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم انقلاب کرج مهمان تیم سایپا تهران بود که این دیدار با گل لحظات پایانی مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود سایپا خاتمه یافت.

تک گل تیم سایپا را سعید کریمی در دقیقه ۲+۹۰ وارد دروازه لاجوردی‌های رشت کرد.

بدین ترتیب داماش گیلان با کسب این شکست کماکان ۱۱ امتیازی ماند و در رتبه ۱۷ و منطقه قرمز جدول به کار خود را در نیم فصل به اتمام رساند!

 

ترکیب داماش گیلان: اشکان توانا، آرمان لطف خدا، حسین خیری، پژمان نجات (عباس کندل از ۷۱)، آزاد جعفرزاده (مجتبی بیژن از ۷۱)، محمد رستمی، سجاد قلی‌‌بیگی (محمد خرم الحسینی از ۷۱)، سپهر سیمان‌پور (مرتضی آقاخان از ۶۰)، رضا زاهد تبار، علی مصطفایی، رضا پورمهدی (امیرحسین یوسفی از ۷۹).

 

در حاشیه

-تعدادی از هواداران داماش با خودروهای شخصی خود را به استادیوم انقلاب کرج رساندند تا از تیم محبوب خود حمایت کنند.

-پخش زنده بازی به دلیل مشکلات اینترنتی دچار اشکال شد.

-در صحنه‌ای از نیمه نخست بازی، توپ به دستان یک بازیکن سایپا در درون محوطه جریمه برخورد کرد و در حالی که تمامی بازیکنان داماش با فریاد اعلام پنالتی داشتند، کمک داور و قاضی میدان چنین اعتقادی نداشتند.

-داماشی‌ها در این دیدار از لباس‌های دوم خود به رنگ یک دست سفید استفاده کرد. نکته قابل توجه اینکه تیم سایپا نیز به جای لباس‌های همیشگی نارنجی از لباس‌های یکدست آبی استفاده کرد.

-در دقیقه ۶۰ بازی یک تعویض اجباری برای داماشی‌ها شکل گرفت و سپهر سیمان‌پور به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و مرتضی آقاخان بازیکن جدید داماش، نخستین بازی خود را در آخرین بازی نیم فصل تجربه کرد.