وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : روز دوم مرحله نهایی لیگ دسته اول امیدهای کشور در گروه دوم این رقابت ها با برتری داماش گیلان در مقابل تراکتورسازی تبریز آغاز شد .

 

به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان ، تیم فوتبال داماش گیلان که در روز اول این رقابت ها دیروز در استادیوم تختی انزلی با دو گل بازی را به امید ملوان انزلی واگذار کرده بود ، عصر امروز توانست تراکتورسازی تبریز را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد .

گل های امیدهای داماش گیلان در این مسابقه را محمدابراهیم رضازاده در دقیقه 25 و سعید مرتضوی در دقیقه 30 مسابقه به ثمر رساندند .

در گروه دوم لیگ دسته اول امیدها، تیم های ملوان انزلی ، ذوب آهن نوین اصفهان ، داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز به شکل مجتمع در استادیوم تختی و به میزبانی ملوان با هم به رقابت می پردازند.تیم های اول هر گروه به شکل مستقیم به مسابقات لیگ برتر راه پیدا خواهند کرد و تیم های دوم نیز در بازی پلی آف به مصاف هم می روند. داماش گیلان در آخرین دیدار خود روز دوشنبه و در زمین کلیور بندرانزلی مقابل ذوب آهن نوین اصفهان قرار خواهد گرفت و در دیگر دیدار همزمان در استادیوم تختی نیز ملوان و تراکتورسازی مقابل هم صف آرایی خواهند کرد .

 

جدول رده بندی تا پایان روز دوم و نتایج کامل بازیهای روز گذشته و امروز در ادامه مطلب

در روز اول مسابقات به غیر از دیدار ملوان و داماش ، تیم های ذوب آهن نوین اصفهان و تراکتورسازی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه یک بر یک مساوی خاتمه یافت .

 

در دیگر دیدار روز دوم نیز امید ملوان تیم ذوب آهن نوین را با حساب 3 بر دو شکست داد .

 

*جدول رده بندی مرحله نهایی گروه دوم لیگ دسته اول امیدها در پایان روز دوم

 

رتبه

نام تیم

تعداد بازی

برد

مساوی

باخت

گل زده

گل خورده

تفاضل

امتیاز

1

ملوان انزلی

2

2

0

0

5

2

3

6

2

داماش گیلان

2

1

0

1

2

2

0

3

3

ذوب آهن نوین

2

0

1

1

3

4

1-

1

4

تراکتورسازی

2

0

1

1

1

3

2-

1