بازیکنان به لحاظ فنی راضی ام نکردند اما از آنها به دلیل جنگندگی و فوتبال باشرفشان تشکر می کنم.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، مازیار ربیعی فر سرمربی داماش گیلان پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل گل ریحان البرز گفت: این برد را به تماشاگران واقعی داماش که با دل و جان تیمشان را تشویق می کنند و پس از آن آقای حاجی پور که این تیم را زنده نگه داشته است، تقدیم می کنم.
وی ادامه داد: بنده شاید فقط یک نیم فصل در خدمت این آقایان باشم و این را برای فصل بعدم نگفتم. با تمام احترامی که برای مدیریت قائلم، قطعا و قطعا فصل بعد از تیم جدا خواهم شد و فقط این جمله را گفتم تا قدر کسی که داماش را زنده نگه داشته است را بدانیم.
سرمربی داماش در خصوص دیدار برابر گل ریحان اظهار داشت: از بازیکنانم به لحاظ دوندگی و جنگندنگی که به خرج دادند بسیار تشکر می کنم و‌معتقد هستم با شرف فوتبال بازی کردند؛ اما به لحاظ فنی آنطور که باید من را راضی نکردند. این موضوع هم بر میگردد به اینکه ما هفته گذشته بازی نکردیم و از شرایط مسابقات به دور بودیم.

وی افزود: گل ریحان تیم بسیار خوبی است و از مربی خوبی به اسم محمد نصرتی بهره می برند اما شرایط بازی را خودتان دیدید که بچه ها چقدر تلاش کردند.

ربیعی فر در خصوص اینکه برخی تیم ها از جمله گل ریحان اعتراض داشت که چرا داماش هفته گذشته به کرمان نرفت و معتقدند اینگونه تیم آنها متضرر شده است گفت: اینکه آن تیم معترض شود که چرا ما نرفته ایم درست نیست. خوب آنها بازی های خودشان را ببرند و در خصوص‌حرف و حدیث ها باید بگویم که بچه های ما خیلی با شرف هستند. آنها تا الان پنج درصد پول گرفته اند و از مدت ها پیش می توانستند در بازی ها حاضر  نشوند. اینبار هم شرایط به شکلی پیش رفت که دیگر نتوانستند به لحاظ روحی و روانی در این بازی حاضر شوند.

وی افزود: من مطمئن هستم مدیریت باشگاه داماش قطعا مشکل بچه ها را برطرف می کند و بیکار ننشسته است. با و عشق علاقه ای که حاج آقا حاجی پور دارند، انشالله به زودی مشکلات داماش گیلان حل خواهد شد.