تیم فوتبال داماش گیلان پس از استعفای هرندی در اولین قدم توانست در یک دیدار شش امتیازی برابر حریف خود به پیروزی برسد. هدایت داماشی ها در این دیدار خارج از خانه بر عهده مازیار ربیعی فر کمک مربی سال های اخیر داماش گیلان بود و البته عبدالله مرغوب و مرتضی ابراهیمی نقش تاثیرگذاری در روزهای اخیر داشتند.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، ربیعی فر در رابطه با پیروزی داماش برابر گلگهر سیرجان گفت: موفقیت در سیرجان لطف خدا و دعای هواداران مان بود که در کوچه و خیابان ما را می دیدند پیروزی تیم محبوبشان در این مسابقه حساس رو می خواستند. بازیکنان مان در شرایط آب و هوایی سیرجان خیلی تلاش کردند تا توانستیم با امتیاز کامل به رشت برگردیم.

 

مربی داماش گفت: خدا را شکر سال 94 برای داماشی ها با پیروزی آغاز شد و امیدوارم بر خلاف 93 سالی سرشار از پیروزی و موفقیت برای رشتی ها رقم بخورد و همراه با همدلی برای فوتبالی های شهرباران باشد.

 

ربیعی فر در مورد دیدار هفته آینده داماش برابر صنعت نفت آبادان گفت: مصاف سختی برابر صنعت نفت خواهیم داشت و این تیم هم در کورس صعود به لیگ برتر قرار دارد با این حال ما هم این دیدار را برای پیروزی به میدان خواهد رفت تا هم خیالمان از ماندگاری راحت شود و هم آنکه جایگاه بهتری در جدول قرار بگیریم.

 

لژیونر سابق فوتبال رشت گفت: اما در این دیدار به حمایت هواداران داماش احتیاج داریم زیرا آنها برای بازیکنان به مانند دوپینگ هستند و ان شاالله بتوانیم لطف مردم این شهر را در قبال تیم محبوب شان جبران کنیم.