مقابل نفت مسجد سلیمان مستحق کسب هر سه امتیاز بودیم ولی حاشیه های اطراف زمین نگذاشت بر روی برد تمرکز کنیم.

 

مهدی دینورزاده پس از تساوی 2 بر 2 داماش مقابل نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار داشت: به واقع از آغاز این بازی صرفا فحش و ناسزا از سوی تماشاگران میزبان به بازیکنان و کادر فنی داماش متحمل شد، به واقع اگر همکاری نیروی انتظامی نبود نمی دانستیم تا پایان بازی چه بلایی بر سرمان خواهد آمد.

در دیداری که امنیت برای دو تیم وجود نداشته باشد نمی توان بر روی برد تمرکز کرد ، در این بازی حرفهایی از سوی تماشاگران نثار بازیکنان داماش می شد که قابل بیان نیست، به واقع شرایط به گونه ای شد که پس از بازی نیروی انتظامی اتوبوس تیم داماش را تا مسیر اهواز اسکورت کرد تا آسیبی از سوی تماشاگران به بازیکنان و کادر فنی نرسد.

 

دینورزاده متذکر شد: به هر ترتیب در این بازی هر دو تیم بازی جاندار و بابرنامه ای به نمایش گذاشتند و در خصوص گل سوم که از سوی داور مردود شد نیز باید پس از مشاهده فیلم بازی نظر داد هر چند به نظرم این گل سالم آمد ولی داور در دقیقه 90 به راحتی از پذیرفتن آن خودداری کرد.

 

متن کامل در ادامه مطلب…

 

سرمربی داماش گیلان ادامه داد: داماش در مسیر صعودی حرکت می کند چرا که از زمانی که به داماش ملحق شده ام بازیکنان با علاقه وافر در صدد کسب موفقیت برای این تیم هستند و با جدیت فراوان در تمرین در صدد جبران امتیازات از دست رفته برآمده اند که با این روند آینده درخشانی در انتظار داماش گیلان خواهد بود.

 

مهدی دینورزاده در پایان با اشاره به اختلاف چهار امتیازی داماش با تیم صدرنشین خاطرنشان کرد: به هر حال از تماشاگران فهیم و با شعوری برخورداریم که می دانند با کسب برتری در بازی های آینده می توانیم به صدر جدول صعود کنیم هر چند جایگاه فعلی داماش به هیچ عنوان در شان این تیم نیست و در صددیم پس از انجام سه بازی باقیمانده تا نیم فصل با جذب چند بازیکن کارآمد در مسیر پیشرفت تا صعود به لیگ برتر گام برداریم.