دیدار خیریه تیم های هنرمندان گیلان و ملی پوشان ورزش گیلان برگزار شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، عصر روز گذشته تیم های هنرمندان گیلان و ملی پوشان ورزش گیلان در دیداری که در جهت کمک به کودکان سرطانی برگزار می شد، به مصاف هم رفتند.

 

این دیدار که در سالن مملو از تماشاگر تختی مجموعه ورزشی عضدی رشت برگزار می شد با حساب 5 بر 4 به سود هنرمندان گیلان خاتمه یافت.

در ادامه این مطلب علاوه بر دانلود گزارش تصویری، حاشیه نگاری این بازی را خواهید خواند

 

-سالن تختی مجموعه عضدی رشت در این بازی به طور تقریبا کامل پر شد. حضور بانوان برای تماشای این دیدار فوتسال چشمگیر بود، به نحوی که جمعیت بیشتری را نسبت به آقایان شامل می شدند.

 

-پیش از شروع مسابقه سه گروه طنز با سرگروهی جابروثوق – محمد هندی – رضا نظری به اجرای نمایش کمدی پرداختند. همچنین نوید یحیایی خواننده جوان رشت نیز یک ترانه اجرا کرد.

 

-اشخاصی مثل محمد هندی، جابر وثوق، منوچهر حقیقی، علیرضا تاج شهرستانی، مجتبی پوربخش، داوود حق پناه، کامران جعفری، عماد قویدل، مسعود رهنما، حامد زیکساری، سعید حسنی پور، مصطفی رضازاده، محمد تطهیری، رضا نیک نظر، شاهین اخلاق پسند، رسول آتش افروز، اصغر ابراهیمی، امین قاسمی پور، افشین ناظمی، علی نظرمحمدی و… در دو تیم هنرمندان و ورزشکاران حضور داشتند.

 

-عدم حضور نماینده ای از باشگاه داماش، رئیس هیات فوتبال و همچنین غیبت امید هرندی سرمربی داماش گیلان، پژمان نوری و مازیار زارع بازیکنان ملوان و فردین معصومی ملی پوش اسبق کشتی ایران که برای این دیدار خیرخواهانه به تیم ملی پوشان ورزش گیلان دعوت شده بودند از نکات تعجب برانگیز این دیدار بود.

 

-از جمله میهمانان ویژه این دیدار خیرخواهانه می توان به جبار کوچکی نژاد و غلامعلی جعفرزاده نمایندگان مردم رشت در مجلس، ثابت قدم شهردار منتخب شورای شهر رشت، اسماعیل شاد مدیرعامل سابق باشگاه پگاه و مدیر اداری سبحان آنکلوژی (داروهای ضد سرطان)، اسماعیل حاجی پور، رضا رسولی و علوی اعضای شورای اسلامی شهر رشت، سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان و… اشاره کرد.

 

-هنرمندان و ورزشکاران در چندین مرحله با حرکاتی طنز در حین برگزاری مسابقه فضای شادی را برای حاضرین در سالن فراهم کردند. در یکی از صحنه ها مسعود رهنما مدیر کل ورزش گیلان که توسط جابر وثوق مهار شده بود که وی بر روی وثوق فن کاراته انجام داد تا با اخطار داور مسابقه مواجه شود.

عکس سلفی بازیکنان پس از به ثمر رساندن گل نیز یکی از حرکات بامزه این مسابقه خیرخواهانه بود.

 

-جابر وثوق بازیگر طنز گیلان در چند مرحله حرکات کمدی جالبی را انجام داد که از آن جمله می توان به حرکات بعد از گل آخر هنرمندن که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید اشاره کرد.

 

-جدال دو سرمربی سابق داماش از دیگر نکات جالب این بازی بود. شوت سهمگین افشین ناظمی که توسط علی نظرمحمدی از روی خط دفع شد از جمله صحنه های جالب توجه این جدال بود.

 

-مجتبی پوربخش پیش از مصاحبه تلویزیونی اسماعیل شاد مدیرعامل اسبق پگاه با کنایه به شرایط اسفبار داماش گفت: کاش پگاه گیلان به داماش منتقل نمی شد.

 

-جمعی از حاضرین در سالن بارها شعارهای داماش شهر باران را سردادند. آنها در بخشی از شعارها نیز از مسعود رهنما، جبار کوچکی نژاد و دیگر مسئولین خواستار توجه بیشتر به مشکلات داماش شدند.

 

-مجتبی پوربخش پیش از مصاحبه تلویزیونی اسماعیل شاد مدیرعامل اسبق پگاه با کنایه به شرایط اسفبار داماش گفت: کاش پگاه گیلان به داماش منتقل نمی شد.

 

-این بازی و مراسم به طور زنده از شبکه استانی باران پخش شد.

 

-در بین دو نیمه بازی فوتسال مبالغی کمک مالی از حاضرین ویژه سالن جمع آوری شد. گفته می شود مجموع درآمد این بازی خیرخواهانه چیزی نزدیک به 70 میلیون تومان شده است.


کوجکی نژاد - شاد


 




 

 

 

 

 

 

 

 

 



دانلود فایل ادامه گزارش تصویری مراسم و بازی (41 عکس)