نماینده ولی فقیه در استان گیلان خواستار ورود استاندار به موضوع تیم فوتبال داماش گیلان شد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، ظهر امروز (شنبه) جلسه ای به دعوت آیت الله فلاحتی و به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان با حضور هیات مدیره باشگاه داماش گیلان برگزار شد.

 

در این جلسه، آیت الله فلاحتی با گریزی به گذشته و سابقه فعالیت های ورزشی خود از جمله کشتی گیله‌مردی و فوتبال اظهار داشت: ورزش و رقابت های قهرمانی در گیلان پیشینه ای غنی و حامیانی وفادار دارد و تلاش برای ارتقای ورزش استان جلوه زیبایی از نشاط آفرینی و فرح بخشی افکار عمومی تلقی می شود.

امام جمعه رشت با ابراز نگرانی از به قهقرا رفتن برخی از تیم های مطرح استان در یک سال گذشته اظهار کرد: مجموعه دست اندرکاران اجرایی و تصمیم سازان ورزشی گیلان باید تمام تلاش خود را برای حمایت بی دریغ از ورزش استان در راستای اخلاق مداری و تقویت امید در جوانان جامعه به کار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه انتظار داریم استاندار به موضوع تیم فوتبال داماش گیلان ورود کند، خاطرنشان کرد: در جامعه ای زندگی می کنیم که جوانان رکن اساسی آن هستند؛ ضمن اینکه شور و شوقی که در فوتبال وجود دارد در بسیاری از ورزش های دیگر نیست.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره بر لزوم همراهی مسئولین استانی، گفت: جهت احقاق این موضوع باید تمامی مسئولین استانی اعم از استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و … ارکان مدیریتی باشگاه را حمایت کنند و مطمئنا جوانان هم قدردان زحمات صورت گرفته خواهند بود.

 

آیت الله فلاحتی داماش

در ادامه اسماعیل حاجی پور عضو کهنه کار شورای اسلامی کلانشهر رشت اظهار داشت: همه ایران دیدند که در روز روشن حق یک تیم شهرستانی را خوردند و هنوز هم جوانان این شهر غمگین هستند.البته متولیان فوتبال کشور هم به اجحاف در حق داماش اذعان داشتند.

مالک باشگاه داماش با اشاره به ابهام حضور داماش در فینال جام حذفی، ادامه داد: به فدراسیون فوتبال هم نامه زدیم و تاکید داشتیم که اگر حق مان را ندهند در فینال جام حذفی شرکت نخواهیم کرد و حاج آقا از شما هم انتظار حمایت داریم که نزدیک مسابقه با فشارهای غیرفوتبالی ما را مجاب به چشم پوشی از حق مان نکنند.

 

مهندس محمدمهدی الطافی مدیرعامل باشگاه داماش نیز گفت: با تمام تلاش هایی که در سه سال اخیر صورت گرفت و هزینه ای که خانواده حاجی پور در جهت احیای این تیم پر طرفدار داشته است اما با مهندسی داوری به احساسات پاک جوانان یک شهر و استان ضربات جبران ناپذیری وارد شد.

 

میثم محبوب مدیر رسانه ای باشگاه داماش هم با اشاره به شب های قدر اظهار داشت: در فصل گذشته حضور دروازه بان داماش در سومین روز درگذشت مادرش و شعار تسلیت هواداران موجب تحت تاثیر قراردادن جامعه شده بود؛ شب گذشته هم در فضای مجازی شاهد بودیم که هواداران داماش در شب های قدر حق تضییع شده داماش را‌ زمزمه می کردند و امیدوارند که تیم‌ محبوب شان‌ به حق خود‌ برسد.

 

مازیار اصغرزاده خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان با اشاره به ندای یاری طلبی داماشی ها از مسئولین استانی عنوان کرد: روزگاری این تیم (استقلال رشت سابق) با حمایت آیت الله احسان بخش توانست افتخار آفرینی کند و برای اولین بار فوتبال رشت را به سطح نخست فوتبال کشور برساند. امروز هم بعد از گذشت سه دهه امیدواریم با حمایت معنوی حضرتعالی، داماش بتواند حق تضییع شده خود در فوتبال کشور را بدست بیاورد. یقینا در این مسیر نیازمند همراهی شما هستیم تا از حضرتعالی هم نظیر مرحوم احسان بخش در تاریخ ورزش و فوتبال گیلان نامی ماندگار باقی بماند.

 

در این جلسه واحد مرکزی خبرِ شبکه باران، مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، مدیر رسانه ای باشگاه داماش و خبرنگار سایت وارش اسپرت به عنوان رسانه ی هواداری داماشی ها، جهت پوشش رسانه ای این جلسه حضور داشتند.

لازم به ذکر است، در روزهای اخیر هواداران داماش با مراجعه به صفحه اینستاگرام امام جمعه رشت خواستار رسیدگی به حق اجحاف شده داماش بودند که با پیگیری مجتبی امین مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان و مساعدت آیت الله فلاحتی در نهایت این جلسه با دعوت‌ از مسئولین باشگاه داماش برگزار شد.