داماشی ها در راستای آماده سازی برای حضور در مرحله نهایی لیگ سه، به مصاف چوکای تالش رفتند.

به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، تیم فوتبال داماش گیلان در راستای آماده‌سازی برای مرحله نهایی رقابت های لیگ سه فوتبال باشگاه های کشور، شامگاه دوشنبه (دیروز) در دیداری دوستانه در استادیوم سردارجنگل رشت به مصاف چوکای تالش رفت و در نهایت بازی را با گلی که حسین حیدری از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، به صدرنشین لیگ دو واگذار کرد.

داماشی ها دوشنبه هفته گذشته نیز برابر سپیدرود رشت، همگروهی چوکا در لیگ دو، به میدان رفته بودند که آن بازی با تک گل آرمان شکوری به سود داماش گیلان خاتمه یافت.

لاجوردی پوشان شهر باران پیش از این در تعطیلات یک دیدار تدارکاتی دیگر نیز برابر کاسپین گیلان برگزار کرده بودند. آن دیدار که به دلیل اتمام مدت اجاره زمین، در دقیقه ۷۰ بازی نیمه تمام باقی ماند، با تک گل امیرحسین دهقان به سود داماش در جریان بود.

لازم به ذکر است، دیدارهای مرحله نهایی لیگ سه قرار بود که از روز گذشته آغاز شود، اما به درخواست کمیته انضباطی جهت بررسی پرونده‌ های مفتوح به تاریخی که فعلا نامشخص است موکول شد؛ بنابراین انتظار می‌رود که ضمن تقویت بیشتر و بهتر داماش به لحاظ بازیکن، جهت حفظ آمادگی تیم، روند بازی‌های تدارکاتی با تیم های لیگ های بالاتر همچنان ادامه داشته باشد.