افشین ناظمی و علی نظرمحمدی در پیام های جداگانه از مردم شهرباران برای حمایت از تیم داماش گیلان در دیدار برابر فولاد یزد دعوت به عمل آوردند.

 

*ناظمی: عضدی را به یاد روزهای طلایی داماش، لبریز از جمعیت کنیم

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، افشین ناظمی در گفتگو با سایت باشگاه سپیدرود با بیان اینکه روز شنبه یکی از حساس ترین روزهای فوتبالی شهر رشت است، اظهار داشت: از همه هواداران سپیدرود و داماش می خواهم که روز شنبه به ورزشگاه عضدی بیایند.

 

سرمربی تیم سپیدرود رشت، شرایط داماش را در جدول بسیار حساس دانست و گفت: این یک مسابقه شش امتیازی برای تیم شهرمان است و باید فارغ از هر دیدگاهی و تنها به عشق داماش و فوتبال شهرباران ورزشگاه عضدی را به یاد روزهای طلایی داماش لبریز از جمعیت کنیم.

 

وی با بیان اینکه شنبه حتما در ورزشگاه دکتر عضدی رشت حضور خواهد داشت، افزود: نه تنها من بلکه مدیرعامل، کادر فنی و تمام بازیکنان سپیدرود برای حمایت و پشتیبانی از داماش در استادیوم حضور خواهیم یافت تا به امید خدا در پایان مسابقه در شادی هواداران و بازیکنان داماش شریک شویم.

ناظمی در ادامه افزود: خوشبختانه در رشت واژه ای به نام تفرقه در بین هواداران معنایی ندارد و هواداران فوتبال در رشت همه یک عقیده و یک هدف دارند و آن سربلندی فوتبال شهرشان است. من وقتی در ورزشگاه به چهره های تماشاگران دقت می کنم، در میابم که هشتاد درصد شان هم در بازی های سپیدرود حضور دارند و هم برای بازی های داماش به ورزشگاه می آیند.

 

*نظرمحمدی: فارغ از هر عقیده ای به حمایت از تیم محبوب شهرمان بشتابیم

علی نظرمحمدی که از ابتدای فصل بارها برای مصاحبه در مورد شرایط داماش گیلان با خبرگزاری های مختلف طفره رفته است ،در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان هم حاضر به صحبت در مورد شرایط فنی و حاشیه ای اطراف تیم نشد و گفت: در این شرایط حساس هم باید فارغ از هر عقیده ای به حمایت از تیم محبوب شهرمان بشتابیم و انرژی مضاعفی را از سکوهای عضدی به بازیکنان داماش گیلان منتقل کنیم.

سرمربی سابق داماش با اعلام حضور خود در ورزشگاه عضدی گفت: من هم به مانند یک سرباز در کنار دیگر هواداران باتعصب رشتی برای حمایت از داماش شهرباران به استادیوم خواهم آمد.

 

نظرمحمدی گفت: از مسئولین دلسوز گیلان هم می خواهم در این برهه ی حساس و حیاتی برای بالا بردن روحیه اعضای تیم داماش گیلان اقداماتی انجام دهند تا مبادا در آینده مردم رشت حسرت چنین روزهایی را بخورند.

دروازه بان محبوب سابق رشتی ها گفت: خواهشم از هواداران این است به دور از حواشی فقط برای دفاع از حیثیت فوتبال رشت یک صدا و ایستاده حمایت کنیم چون اکنون تفرقه سبب وارد شدن ضربه ای جبران ناپذیری بر پیکر فوتبال رشت خواهد شد.

 

 

 

 

افشین ناظمی، علی نظرمحمدی، سرمربی داماش گیلان، هواداران داماش، سایت داماش، damash،