وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : در نخستین هفته دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه ایران تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت 21 امشب میزبان فولاد خوزستان بود که در نهایت و پس از نود دقیقه تلاش دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند .

 

به گزارش وارش اسپرت در این دیدار که در حضور 10 هزار هوادار در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت برگزار می شد ،داماش علی رغم به دست آوردن موقعیت های فراوان نتوانست فولاد را شکست دهد تا لیگ برتر جدید را با تساوی آغاز کند .

 

ابتدا عبدالله کرمی در دقیقه 20 مسابقه با عدم خروج فراهانی از چارچوب دروازه داماش بر روی ضربه کرنر ارسالی فولادها با ضربه سر گل نخست بازی را برای فولاد خوزستان به ثمر رساند . پس از آن داماش به حملات خود افزود تا این که در دقیقه 42 مسابقه ضربه کرنر حسین ابراهیمی با ضربه سر علی نظیفکار همراه می شود که این ضربه به چاوشی می رسد و او با ضربه پشت پا دروازه فولاد را باز می کند تا بازی به تساوی کشیده شود .

 

داماش علی رغم این که در نیمه دوم موقعیت های بسیار و خطرناکی را بر روی دروازه فولاد تدارک دید اما با بی دقتی بازیکنان نتوانست گل دیگری را به ثمر برساند تا بازی با همان نتیجه یک بر یک مساوی خاتمه پیدا کند .

امین متوسل زاده ، مهدی کیانی و محمد مختاری اخطارهای داماش در این دیدار بودند ، ضمن اینکه آرش افشین نیز تنها اخطاری فولاد در این مسابقه بود .

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

*در حاشیه

 

– ده هزار هوادار حاضر در استادیوم به شکل مداوم و به طور خستگی ناپذیر، بدور از هرگونه توهین نود دقیقه تمام تیم خود را تشویق کردند تا حسین فرکی در کنفرانس خبری لب به تحسین آنها بگشاید!

 

– هواداران در این دیدار چندین چند مرتبه با شعارهایی دو جانبه خطاب به مسئولین از بی توجهی آنها نسبت به شرایط داماش پس از گذشت یک سال از ورود بحران مالی و مالکیت گلایه کردند .

 

– هواداران داماش گیلان بازیکنان داماش را قبل و بعد از بازی به شدت تشویق کردند و آنها را با لقب باغیرت مورد خطاب قرار دادند .

 

-افشین چاوشی پس از به ثمر رساندن گل به سمت امید هرندی رفت تا از او به خاطر اعتمادش تشکر کند هر چند به نظر می رسید پس از اعلام تعویض با ناراحتی از زمین مسابقه خارج شد .

 

– تشویق تیم به علت بازی خوب و رو به جلوی تیم و همینطور تشویق امید هرندی پس ازپایان مسابقه از دیگر نکات برجسته سکوها بود .

 

-در بین دو نیمه از 4 ملی پوش گیلانی حاضر در تیم ملی فوتبال ساحلی تقدیر به عمل آمد .

 

-دکتر ثابت قدم شهردار رشت از جمله میهمانان وی‍ژه این دیدار بود .

 

 

 نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید