به گزارش وارش اسپرت در این جلسه مقرر شد ، مدیریت باشگاه تمام بدهی های فصل گذشته بازیکنان را ظرف چند روز آینده پرداخت کند و بازیکنان هم اعلام کردند با قدرت تمرینات را ادامه می دهند تا داماش نماینده ای شایسته برای مردم گیلان باشد.

 

بعد از این جلسه محمدرضا مهدوی و محمدمختاری ، دو بازیکن بومی و باتجربه داماش در صحبت هایی که با مهندس عابدینی داشتند به توافق رسیدند تا قرارداد خود را با داماش گیلان تمدید کنند و پس از حضور در رشت آن را به ثبت برسانند .

 

قرار است کاروان داماش گیلان پس از بازی سه شنبه خود با مس سرچشمه و صرف شام اردوی خود در کرج را به پایان برسانند و این شهر را به مقصد رشت ترک کنند . لازم به ذکر است مسئولان تیم در نظر دارند تا جمعه شب یک بازی دوستانه دیگر را اینبار زیر نورافکن های استادیوم دکتر عضدی رشت برگزار کنند که به محض قطعیت آن از طریق وارش اسپرت اعلام خواهد شد .

 

همچنین طبق شنیده های وارش اسپرت، جلسه های روزهای اخیر مدیرعامل باشگاه، قوه قضائیه و خریدار روند نسبتا مثبتی داشته است و قوه قضائیه و مالک باشگاه موافقت ضمنی خود با شرایط خریدار جدید را اعلام کرده اند. اکنون باید منتظر ماند و دید آیا اتفاق دیگری رخ می دهد و باز هم کسانی پیدا می شوند تا این انتقال را منتفی کنند؟!

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید