هواداران داماش گیلان در راستای پیگیری وضعیت مالکیتی و مشکلات تیم داماش به ملاقات مدیرکل ورزش و جوانان گیلان رفتند.
به گزارش وارش اسپرت – رسانه هواداران داماش گیلان، طی جلسه‌ای که ظهر امروز (سه‌شنبه) در مقر هتل المپیک رشت با حضور جمعی از هواداران داماش و مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان برگزار شد، جهانبخش آرمان با بیان اینکه با دو گروه مذاکراتی شده است، اعلام کرد که به زودی تمرینات داماش آغاز خواهد شد.

آرمان اظهار داشت: باید بگویم که دیگر مالکین قبلی قرار نیست حضور داشته باشند و در همین راستا با گروه‌های مختلفی صحبت کردیم و با دو گروه به توافقاتی دست یافتیم که انشالله یکی از آن‌ها قرار است بیاید و وضعیت تیم را سامان دهد.

وی ادامه داد: به آن‌ها گفته‌ایم که در وهله اول هیچ هزینه‌ای جز هزینه‌های جاری باشگاه نداریم. گفتیم اول مشکلات را حل کنیم و بعد در مورد مباحث مالکیتی صحبت کنیم. از مالک پیشین هم خواستیم و ایشان هم همکاری کرده‌اند که فعلا در این حوزه صحبتی نشود. اینکه فعلا اسمی هم از گروه نمی‌آورم چون شاید خودشان هم راضی نباشند.
وی افزود: انشالله به زودی و پس از هماهنگی‌هایی که شکل می‌گیرد، تیم تمریناتش را آغاز خواهد کرد و تعدادی از بازیکنان هم احتمالا از تیم جدا خواهند شد و تعدادی دیگر نیز اضافه می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در خصوص وضعیت مالکین پیشین نیز گفت: حق و حقوق آن‌ها نیز حتما حفظ خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه چرا رییس هیات فوتبال گیلان در این جلسه غایب است گفت: احتمالا ایشان اطلاع نداشته اند. از ایشان دعوت نشده است و من فکر می‌کنم در ص

ورت دعوت حضور پیدا می‌کردند.

آرمان در خصوص مبحث و دغدغه حضور بانوان در استادیوم نیز گفت: اقداماتی برای حضور بانوان انجام شده است و این ظرفیت را نیز به لحاظ سخت‌افزاری سعی کرده‌ایم تا در استادیوم ایجاد کنیم، اما تصمیم گیرنده نهایی ما نیستیم. به هر حال پیگیری‌هایی در حال انجام است و انشالله حل شود و در آینده حداقل با ظرفیت محدود هم که شده، حضور بانوان را در استادیوم رشت داشته باشیم.