غیبت کاپیتان دوم جوان و دوست داشتنی داماشی ها در تمرینات روزهای اخیر تیم محبوب رشتی ها به شدت در ذوق می زند.

این مسئله علاوه بر هواداران بر روی بازیکنان تیم نیز بسیار تاثیرگذار بوده است و جمعی از اعضای تیم داماش گیلان در صفحه اینستاگرام خود به نوعی خواهان بازگشت هادی سهرابی به تیم شده اند.

 

علاوه بر توانایی های فنی، دیسیپلین مجید جهانپور در نظم و انضباط تیمی نیز زبانزد تمام شاگردانش در سه دهه ی اخیر بوده است. رفتار ایشان به گونه ای بوده است که احترامش به همه واجب بوده و اعتباری که در فوتبال کسب کرده اند، موجب آن شده تا وی لقب پدر فوتبال رشت را با خود یدک بکشد.

 

در این مطلب قصد حمایت از اقدام سهرابی پس از تعویضش در بازی با مس رفسنجان را نخواهیم داشت، بلکه طبق قوانین فوتبالی اقدام او محکوم هم خواهد بود و بر همین اساس نیز جهانپور، سهرابی را از تیم کنار گذاشت تا برای دومین هفته داماش بدون هافبک تکنیکی و با اخلاقش به کار خود ادامه دهد؛ اما در سوی مقابل باید گفت، هادی سهرابی در تمام سالهای حضورش در داماش گیلان بی حاشیه و متعصب بوده است. او با پایمندی به تیم شهرش این ادعا را اثبات نموده است و بازی های درخشانش در این فصل وی را به یکی از ستون های داماش گیلان تبدیل کرده بود.

 

با تمام این تفاسیر وارش اسپرت در این مدت سعی کرد تا با پیشه گرفتن سیاست سکوت، این اختلاف نظر درون تیمی را به بیرون درز ندهد، اما اکنون با دیدن نگرانی هواداران و طولانی شدن پروسه کنار ماندن هادی سهرابی، از سرمربی محجوب و پرافتخار رشتی ها انتظار داریم تا به خواست هواداران داماش و شرایط حساس داماش در جدول مسابقات، موافقت خودشان را با بازگشت هادی سهرابی به تمرینات اعلام نمایند.

از مجید جهانپور که لقب پدر فوتبال رشت را به خود یدک می کشد، درخواست داریم تا پسر محبوب شهرباران را که با یک اقدام نسنجیده که البته اصلا سابقه ی قبلی هم نداشته است، از تیم شهرش طرد نکند و با درایتی که به خرج می دهد کاپیتان دوست داشتنی رشتی ها به داماش گیلان بازگردد.