وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: طی چند سال اخیر مدیران برخی از سایت های ورزشی و خبری برای مواردی همچون اطلاع رسانی سریعتر به مخاطبان وهمچنین تامین هزینه وبسایت خود، با خرید پنل پیامک انبوه از مخاطبان خود می خواهند تا با پرداخت هزینه اشتراک برای مدت های مشخص از آخرین اخبار در بازه زمانی کوتاه و از طریق پیامک مطلع شوند.

این نوع اطلاع رسانی برای کسانی که به اینترنت دسترسی ندارند و یا کمتر از اینترنت استفاده می کنند بسیار می تواند مناسب باشد اما این سیستم اشکالاتی را هم دارد. چند برابر بودن قیمت هر پیامک به نسبت قیمت واقعی، مشخص نبودن تعداد دقیق پیامک ها در بازه های زمانی مشخص شده،  نامفهوم یا کوتاه بودن خبرها و… از جمله این مشکلات است.

 

اپلیکیشن وارش اسپرت (VS)  در دو نسخه اندروید موبایل و تحت ویندوز برای کامپیوتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه ممکن و در سریعترین زمان به آخرین خبرهای بلند، کوتاه و گزارش های مربوط به داماش دست پیدا کنید. پس از نصب این اپلیکیشن دیگر نیازی نیست تا هر بار آن را باز کنید و به محض به روزرسانی خبرها به صورت Notifications به شما اطلاع داده خواهد شد.

 

در ورژن 1.0 اپلیکیشن بخش های خبر، اطلاعیه و گزارش آنلاین پیش بینی شده است. همچنین دو بخش VS (همین بخش) و داماش گیلان که شامل اطلاعات مربوط به باشگاه داماش است نیز به شکل استاتیک (ثابت) ایجاده شده است.

به دنبال توسعه فعالیت های وارش اسپرت، این اپلیکیشن که توسط تیم برنامه نویسی از هواداران داماش گیلان به نام "جنگل سافت" طراحی و در تاریخ 20 شهریورماه 1393 و در جشن چهارمین سالروز تاسیس وارش اسپرت رونمایی شد.
لازم به ذکر است این نرم افزار از همین امروز کار خود را به صورت آزمایشی آغاز می کند پس از همین امروز این نرم افزار را به دوستان داماشی خود معرفی کنید.

 

*از ویژگی‌های منحصر به فرد نرم افزار وارش اسپرت vs ورژن 1.0 می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

-ارایه مستقیم اخبار وارش اسپرت در هر مکان و هر زمانی

-ارایه اخبار به همراه عکس بهینه سازی شده از نظر حجم

-ارایه آخرین اطلاعیه‌ها نظیر ساعات بازی‌ها، نتایج و…

-ارایه آخرین اطلاعات مربوط به داماش گیلان در بخشی جداگانه

-ارایه گزارش آنلاین متنی از بازی‌ها

-امکان دسترسی مستقیم به لینک و یا محتوای خاص از درون برنامه به خارج از آن

-امکان دسترسی به کلیه اطلاعات به صورت آفلاین (پس از آپدیت)

-امکان آپدیت خودکار و دستی

-امکان اشتراک گذاری لینک دریافت برنامه به طور مستقیم

-سازگاری کامل با کامپیوترهای ویندوزی و تبلت‌ها و موبایل‌های اندرویدی

 

توضیح: برای استفاده از این نرم افزار در کامپیوتر شخصی به ویندوز XP به بعد (XP، vista، win7، win8 و…) و برای استفاده این نرم افزار در موبایل یا تبلت شخصی خود نیز به اندروید 2.3 به بعد نیاز دارید.

 

دانلود برنامه برای موبایل اندرویدی شما (حجم 1.47 مگابایت)

با لینک مستقیم

 

با لینک کمکی ( استفاده درصورت اشکال در لینک مستقیم)

 

 

دانلود برنامه برای کامپیوتر شخصی شما (حجم 2.27 مگابایت)

با لینک مستقیم

 

با لینک کمکی (استفاده درصورت اشکال در لینک مستقیم)

 

 

ارتباط با ما: اگر سوالی دارید یا برای استفاده از برنامه دچار مشکل شده اید، می توانید از طریق وبسایت یا ایمیل ما را در جریان قراردهید.

در صورت مشاهده هر گونه اشکال در نرم افزار لطفا در کمترین زمان ممکن از طریق راه های ارتباطی وبسایت ما را مطلع سازید تا نسبت به رفع آن اقدام نمائیم.

 

Website: www.varesh-sport.com

Email : [email protected]

 

 

 

 

.