وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: با آغاز رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران، ساعت اندرویدی داماش آماده دانلود هواداران داماش گیلان شد.

این ساعت که کاری از گروه برنامه نویسی جنگل است، برای اولین بار از طریق وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان منتشر و در اختیار هواداران قرار می گیرد. ساعت اندرویدی داماش گیلان متشکل از 80 ویجت (20 ویجت در سایزهای 1×1 الی 4×4) است که محتوایی مرتبط با تیم داماش گیلان، استان گیلان و شهر رشت دارد.

 

برای ساخت این محصول که به مناسبت آغاز رقابت های لیگ دسته اول آماده شده است، هزینه ای در حدود 2 میلیون تومان نیاز بود اما گروه برنامه نویسی جنگل این برنامه را به طور کاملا رایگان طراحی و در اختیار طرفداران داماش و کلیه مردم کرانه کاسپین قرار داده‌اند.

 

برخی از ویجت‌های موجود در این برنامه:

-انواع لوگو داماش

-انواع طرح کلاسیک

-کلوچه فومن

-گمج

-سفره حصیری گیلان

و…

لازم به ذکر است که چندی پیش فراخوانی برای طراحی ساعت های این محصول داده شده بود و در نهایت از بین ده ها طرح ارسالی از سراسر گیلان این 20 طرح انتخاب شد.

 

پس از نصب این برنامه برای مشاهده ویجت‌ها و استفاده از آنان باید وارد بخش ویجت‌های گوشی خود شوید. توجه کنید که در برخی از مدل‌های گوشی‌ها لازم است که برای افزوده شدن ویجت‌ها گوشی خود را یک بار راه اندازی مجدد نمایید.

اسامی طراحان گرافیکی مستقل و داوطلب برای ساخت این نسخه:

– صفحه گیلان فان

– مرتضی کریمی از رشت

– هانیه فاضلی از صومعه سرا

– مهدی قانع از آستارا

– مجید مرزی از رشت

-این برنامه از فردا در سایت جنگل و از هفته آینده در کافه بازار اندروید در دسترس خواهد بود.

 

دانلود ساعت اندرویدی داماش گیلان (حجم 3.8 مگابایت)