داماش گیلان با پیروزی بر شهید کریمی جویبار، جواز حضور در دور نهایی لیگ دو را به دست آورد. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته بیست و دوم و پایانی مرحله اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دو باشگاه های کشور و در گروه ب این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای شهید کریمی جویبار بود که در نهایت توانست این تیم را با حساب سه بر یک از پیش رو بردارد تا با توجه به نتیجه تساوی شهرداری بندر عباس و شهرداری ماهشهر به مرحله نهایی لیگ دو صعود کند. 

 

گل های داماش گیلان در این دیدار را حامد اکبری پور 15، امین متوسل زاده 42 و شروین بزرگ در دقیقه 66 به ثمر رساندند و تک گل جویباری ها نیز در دقیقه 81 وارد دروازه لاجوردی پوشان شهر رشت شد.  

داماشی ها با کسب این پیروزی 34 امتیازی شدند و با توجه به تساوی یک بر یک شهرداری بندرعباس و شهرداری ماهشهر، به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به شهرداری بندرعباس بالاتر از این تیم به عنوان چهارمین تیم گروه ب به مرحله نهایی لیگ دو صعود کردند.  

مرحله پایانی لیگ دو، از نیمه اسفند ماه در دو گروه شش تیمی آغاز خواهد شد و در نهایت تیم های نخست گروه ها به همراه تیم برتر در بازی پلی آف مابین تیم های دوم دو گروه، به لیگ دسته اول فصل آینده صعود خواهند کرد. 

 

ترکیب داماش گیلان: مجتبی فرهادی، کنعان طاهرنژاد، محمد مختاری (c)، آرمین منفرد دوست، مسعود روزبهانی (شروین بزرگ 59)، محمد همرنگ، مجید هوتن، حسین نظیری، علیرضا صبوری (حسن رمضانی 75)، حامد اکبری پور و امین متوسل زاده . 

 

گزارش حاشیه بازی به طور جداگانه ارسال می شود.