داماش گیلان به سومین پیروزی متوالی خود دست یافت. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته هجدهم دور اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و در گروه ب این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای شهرداری فومن بود که در نهایت توانست این تیم را با حساب سه بر صفر از پیش رو بردارد. 

 

هر سه گل داماشی ها در این دیدار که با استقبال پنج هزار هوادار همراه بود را امین متوسل زاده در دقایق ۶۷، ۷۵ و ۸۱ به ثمر رساند. 

داماش گیلان با کسب این پیروزی 28 امتیازی شد و با حضور مستحکم در جایگاه چهارم جدول رده بندی، شرایطش برای صعود از گروه ب بازی ها را بهبود بخشید. شهرداری کاشان با 30 و شهرداری فومن و شهرداری بندرعباس با 29 امتیاز به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم جدول گروه ب لیگ دو قرار دارند. 

داماشی ها در دیدار آینده خود، دوشنبه یازده بهمن در چهارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ دو، در ورزشگاه امیر کبیر کاشان میهمان تیم صدر جدولی شهرداری کاشان خواهد بود.  

ترکیب داماش گیلان: اشکان توانا، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، آرمین منفرد دوست، محمد همرنگ (محمد صالحی 84)، مجید هوتن، حسین نظیری، محمد غلامی (هادی سهرابی 77)، حامد اکبری پور، علیرضا صبوری و امین متوسل زاده (علیرضا تربره 87) .

 

شرح گل ها: 

داماش گیلان 1-0 شهرداری فومن: فرار علیرضا صبورى و پاس در عرض او را امین متوسل زاده با ضربه بغل پا به زیبایى به کنج دروازه ى شهردارى فومن فرستاد.

داماش گیلان 2-0 شهرداری فومن: سانتر عالی حامد اکبری پور روی سر امین متوسل زاده می نشیند و ضربه سر امین پیام آور گل دوم لاجوردی پوشان در این بازی می شود. 

داماش گیلان 3-0 شهرداری فومن: ارسال بازیکنان داماش و شوت هادی سهرابی در ریباند به امین متوسل زاده می رسد و مهاجم فرصت طلب داماش با به ثمر رساندن سومین گل لاجوردی پوشان شهر رشت، هت تریک می کند.