دیار وارش: داماش گیلان با پیروزی بر پتروکیان شوشتر درجایگاه دوم باقی ماند.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب چهارمین هفته از رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، تیم فوتبال داماش گیلان در هوایی ابری و بارانی و حضور سه هزار هوادار خودی توانست پتروکیان شوشتر را از پیش رو بردارد.
 
درحالی که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود، نخستین گل بازی را داماشی ها با ضربه سامان نورمحمدی در دقیقه 47 به ثمر رساندند. این گل تنها سیزده دقیقه پایدار ماند ودر شصتمین دقیقه بازی پتروکیان گل تساوی را به ثمر رساند.
اما این پایان کار نبود و در نهایت حسین نظیری با ضربه پنالتی که توسط آرمین منفرددوست به دست آمد گل دوم داماش را در دقیقه 72 به ثمر رساند، تا لاجوردی پوشان رشتی با پیروزی در این دیدار از چهار بازی خود با کسب سه پیروزی ، 9 امتیازی شوند و با یک امتیاز اختلاف و پس از شهرداری بندرعباس در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار بگیرند.
 
داماش گیلان در چارچوب هفته پنجم بازی ها دو هفته دیگر در اردبیل به مصاف آبی پوشان اردبیل خواهد رفت و پس از آن در رشت پذیرای شهرداری ارومیه است. لازم به ذکر است که رقابت های لیگ دو به دلیل برگزاری مسابقات جام حذفی دو هفته تعطیل خواهد بود.