داماش گیلان با پیروزی برابر شهرداری بم بار دیگر به صدر جدول رده بندی لیگ دو صعود کردند. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چهارچوب هفته دهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و در گروه الف این بازی ها، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت 14 امروز در استادیوم سردارجنگل و در دیداری حساس و اصطلاحا شش امتیازی پذیرای شهرداری بم بود که در نهایت توانست این تیم را با با دو گل از پیش رو بردارد تا با یک پله صعود به رتبه دوم جدول مسابقات نقل مکان کند. 

هر دو گل این مسابقه را میلاد پورصف شکن، بهترین گلزن این فصل داماش در دقایق 8 و 1+90 وارد دروازه شهرداری بم کرد. همچنین عباس کندل و میلاد پورمحسن نیز در این بازی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند. 

داماش گیلان با کسب این پیروزی از 9 بازی خود 19 امتیاز بدست آورد و به رتبه دوم جدول مسابقات در گروه الف صعود کرد. در جدول بازی ها خوشه طلایی ساوه با 20 امتیاز در رده نخست قرار دارد و سه تیم مقاومت تهران، آوالان کامیاران و چوکای تالش هر سه با 16 امتیاز در رتبه های سوم تا پنجم جدول مسابقات جای خوش کرده اند. 

ترکیب داماش گیلان: جاسم یاسرالهایی، امید قربانی، کنعان طاهرنژاد، امیرتیزرو (c)، میلاد پورمحسن، جابر نصیری، میثم میرپسندیده، سعید طالبی (از 76؛ علیرضا توکلی)، میلاد پورصف شکن (از 93؛ مصطفی آقاجانی) عباس کندل و علی آل کثیر (از 84؛ حسن نیازی)
سرمربی: سیامک فراهانی

 

ترکیب شهرداری بم: امین احسان بخش، محمدجواد صادقی، کیهان میرزاده، یاسر رحیمی ، اصغر توکلی، شهاب شهدادنژاد، محمدامین کاویانی (از 78؛ علی خورشیدی) ، احمد محمدیان پور، حسین رزمپوش، علی وزیری پناه و فرزاد درویشی زاده
سرمربی: اردشیر البندی