دیار وارش: داماش سال 95 را با شکستی خانگی آغاز کرد.
به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان،در چارچوب هفته سی و یکم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای مس رفسنجان بود که در نهایت این دیدار را که درحضور حدود 5 هزار هوادار برگزار می شد را با حساب دو بر یک به مهمان خود واگذار کرد.
 
بهرام رشید فرخی در دقایق 2 و 69 برای مس رفسنجان و هادی سهرابی در دقیقه 57 برای داماش گیلان در این دیدار گلزنی کردند. هواداران داماش در پایان بازی برعلیه بازیکنان و سرمربی تیم خود شعار دادند.
داماش با این شکست خانگی 31 امتیازی باقی مانده و به رده هجدهم جدول بیست تیمی لیگ یک سقوط کرد.
 

ترکیب داماش گیلان: میلاد پورقلی، سامان فرزام پور، مهیار نوری،آرمین منفرددوست، مصطفی حاجتی (C)، هادی سهرابی (خدابنده لو 84)، محمدرستمی، سعید طالبی، سعید مرتضوی،حسین حجازیان (محمدطالبی 75)، میلاد قربان زاده.  
 
*شرح بازی
داماش در همان ابتدای نیمه اول روی یک غافلگیری در دومین دقیقه مسابقه توسط رشید فرخی دروازه خود را باز شده دید و همین مسئله باعث شد برای دقایقی بازی روند احساسی به خود بگیرد. دو تیم در نیمه نخست تقریبا موقعیت هایی برابر با هم را بر روی دروازه ها ایجاد کردند اما می توان گفت که 15 دقیقه پایانی نیمه نخست این تیم میزبان بود که توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشت.
در نیمه دوم اما روند بسیار متفاوت بود. داماش از همان بر روی دروازه مس رفسنجان خیمه زد و سرانجام در دقیقه 57 روی پرتاب اوت دستی آرمین منفرددوست و پس از برخورد به چند بازیکن توپ در جلوی پای هادی سهرابی فرود آمد و او نیز با موقعیت طلبی توپ را وارد دروازه رفسنجانی ها کرد تا گل تساوی داماش به ثمر برسد اما علی رغم روند بازی این تیم مس بود که در دقیقه 69 بار دیگر توسط رشید فرخی دروازه داماش را باز کرد تا بازی یک بار دیگر به سود رفسنجانی ها ادامه پیدا کند. داماش در ادامه سعی زیادی در ایجاد موقعیت بر روی دروازه مس رفسنجان کرد اما راه به جایی نبرد. در یکی از خطرناک ترین موقعیت های داماش پس از ارسال محمد طالبی در شلوغی محوطه جریمه با ضربه بازیکنان داماش توپ میرفت که وارد دروازه مس شود اما مدافعین تیم مهمان این توپ را از روی خط جمع کردند. داماشی ها در این صحنه برخلاف داور مسابقه اعتقاد داشتند که توپ از خط رد شده است.
داوری در این بازی نیز شائبه برانگیز بود به طوری که اعتراض شدید تماشاگران را در پی داشت. هواداران داماش در انتهای مسابقه نیز برای اولین بار علاوه بر شعارهایی بر علیه بازیکنان ، شعار حیا کن و رها کن را برای مجید جهانپور سر دادند!