وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: داماش گیلان برابر راه آهن متوقف شد.

به گزارش وارش اسپرت، در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، بعد از ظهر امروز داماش گیلان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت و در حضور پنج هزار هواداراش برابر راه آهن با نتیجه یک بر یک متوقف شد .

 

روح الله سیف الهی در دقیقه 55 برای داماش گیلان و رضا خالقی فر در دقیقه 74 برای راه آهن در این دیدار گلزنی کردند .

داماش گیلان با کسب این تک امتیاز با 24 امتیاز کماکان در رتبه دوزادهم جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماند. داماش در دیدار بعدی خود روز یکشنبه 27 بهمن مهمان استقلال خوزستان خواهد بود.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

آدینه هجدهم بهمن ماه نود و دو – ساعت: 15:00

گل: روح الله سیف اللهی دقیقه 55 (داماش) – بهادر عبدی دقیقه 74 (راه آهن)

لیگ برتر ، دوره سیزدهم ، هفته بیست و ششم

نتیجه بازی رفت: راه آهن 1-0 داماش

ورزشگاه دکتر عضدی رشت – تماشاگر: چهار هزار نفر

داور: حسین زرگر – کمک داوران: آرمان اسعدی ، ایوب غلامزاده

کارت زرد: سید علی حسینی دقیقه 49، علی پور دقیقه 68، رضا خالقی فر دقیقه 70 (راه آهن) – هادی محمدی دقیقه 61، ابوالفضل حاجی زاده دقیقه 67، رضا کاردوست دقیقه 73 ( داماش)

 

داماش گیلان: میلاد فراهانی، ابوالفضل حاجی زاده، علی رضا نظیف کار، محمد سیاه،( از دقیقه 46 مصطفی حاجتی) محمدرضا مهدوی، روح الله سیف الهی، محمد مختاری، هادی محمدی، رسول سروش نیا، رضا کاردوست( از دقیقه 73 هادی سهرابی)، امین متوسل زاده(از دقیقه 81 مسعود حسن زاده)

سرمربی: علی نظرمحمدی

 

راه آهن: حامد فلاح زاده، علی حسینی، حامد نورمحمدی، رامین رضاییان، فرزاد آشوبی، امین منوچهری( از دقیقه 63 رضا خالقی فر)، بهادر عبدی، بهنام برزای، سلیمان علیزاده لالج، پیروز قربانی( از دقیقه 83 ایمان شیرازی)، علی علی پور( از دقیقه 78 مهدی مهدی پور)

سرمربی: منصور ابراهیم زاده

 

شرح بازی

مسابقه شش امتیازی داماش با راه آهن در حالی در رشت و هوای نیمه آفتابی این شهر آغاز شد که زمین ورزشگاه عضدی ساعاتی قبل از این بازی مهیا شده بود و از پوشش برف تمیز گردیده بود. حضور دو تیم در رده های دوازدهم و چهاردهم جدول که در هردو هم امتیاز هم هستند در فاصله پنج بازی تا پایان لیگ بر حساسیت این بازی افزود. برنده این بازی خیالش از ماندن در لیگ آسوده می شد و بازنده از کاندیدا های سقوط خواهد بود. تساوی به نفع تیمهای همسایه بود و بس.

 

نیمه نخست: یک مسابقه کسالت آور و کم تحرک و البته بیشتر فیزیکی. در تمام طول نیمه نخست حتی یک خطر صد در صدی روی دروازه دو تیم به وقوع نپیوست تا هوای سرد شهر رشت در تن تماشاگران بیشتر نمود پیدا کند. داماش که بیشتر از حریف دست به عصا بود در تمام طول بازی با سه دفاع از مرکز میدان خودی جلوتر نرفتند. در نهایت این نیمه با همان نتیجه ابتدای بازی خاتمه یافت.

 

نیمه دوم: نیمه دوم با رنگ و بویی متفاوت تر از نیمه نخست آغاز شد و داماش با فشار بر دروازه داماش توانست نبض بازی را در دست بگیرد تا سرانجام روی یکی از حملاتش بتواند به گل برتری دست یابد، اما این گل تا دقیقه 74 دوام آورد تا بر روی یک غفلت و سانتر بهادر عبدی، خالقی فر با یک اثر گذاری کوچک بر روی توپ گل راه آهن را به ثمر برساند.

 

شرح گلها

 

داماش 1-0 راه آهن: پاس تو در و عمقی مهدوی برای سیف اللهی با فرار او در قلب دفاع راه آهن موجب شد تا او با فلاح زاده تک به تک شود و به راحتی گل پیروزی بخش داماش را به ثمر برساند.

 

داماش 1-1 راه آهن: سانتر بهادر عبدی از گوشه ی خط جریمه داماش پس برخورد کوچک به خالقی فر وارد دروازه داماش شد.

 

بهترین بازیکنان : علی نظیف کار و روح الله سیف الهی از داماش و بهادر عبدی از راه آهن را می توان بهترین بازیکنان این میدان دانست.

 

حاشیه نگاری در مطلبی جداگانه به زودی….