داماش گیلان با یک گل از سد گلگهر سیرجان عبور کرد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، درچارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های ایران تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت و دیدگان حدود سه هوادار، برابر گلگهر سیرجان با یک گل به پیروزی دست یافت.

 

تک گل داماش گیلان در این بازی را محمد رستمی در دقیقه 55 وارد دروازه گلگهر کرد تا به نوعی به قولش برای جبران پنالتی از دست رفته هفته گذشته عمل کند.

داماش گیلان با این پیروزی در پایان هفته سیزدهم با 15 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول بیست تیمی لیگ یک قرار گرفت. داماشی ها دوشنبه آینده در بندر عباس میهمان آلومینیوم هرمزگان خواهد بود.

 

ترکیب داماش گیلان: رضا محمدی، مهیار نوری، مصطفی حاجتی، محمد رستمی، بهنام عسگرخانی، امیررضا غمناک، آرمین منفرد دوست، حمید خدابنده لو (محمدرضا مهدی زاده 79)، محمد جعفری (حافظ یعقوبی 63)، حسن نجفی (سعید طالبی 90)، میلاد قربان زاده.

 

شرح گل: پاس میلاد قربان زاده به فضای خالی جناح چپ محوطه جریمه توسط رستمی با ضربه ای زیبا به درون دروازه مجید غلامی دروازه بان گلگهر سیرجان می رود. رستمی با این گل به قولی که پیش از بازی در رسانه ها اعلام و گفته بود که به جبران پنالتی ای که در رفسنجان از دست داد خواهد پرداخت، عمل کرد.

 

حاشیه نگاری این بازی در پست مطلبی جداگانه بر روی خروجی سایت قرار خواهد گرفت.

 

 

 

گزارش بازی داماش – گلگهر سیرجان،