داماش گیلان در نخستین دیدار خانگی خود در لیگ دو به پیروزی دست یافت. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، لاجوردی های شهرباران که به دلیل حضور در جام حذفی و همچنین حذف راه آهن از جدول لیگ دو، طی هفته های دوم و سوم مسابقات دسته دوم به میدان نرفته بودند، عصر شنبه در چهارچوب هفته چهارم لیگ دو در اولین دیدار خانگی اش در فصل جدید میزبان مس نوین کرمان بود و در نهایت توانست این تیم را با یک گل از پیش رو بردارد. 

تک گل این بازی را علی آل کثیر مهاجم تعویضی داماشی ها در دقیقه ۷۵ به ثمر رساند. 

لازم به ذکر است، داماشی ها قرار بود، پس از مدت ها در استادیوم شهید عضدی رشت میزبانی داشته باشند اما با مخالفت نیروی انتظامی این دیدار نیز در استادیوم سردارجنگل رشت برگزار شد. 

دیدار بعدی داماش گیلان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و برابر مقاومت تهران خواهد بود. مقاومت امروز در دیدار همزمان با حساب 4 بر 1 استقلال اهواز را در تهران شکست داد. این بازی ساعت 14:45 روز پنجشنبه 12 مهرماه در استادیوم عطر سیب باقرشهر برگزار خواهد شد و پس از آن داماش روز 18 مهر در چهارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ دو در تالش به مصاف چوکا می رود. 

 

ترکیب داماش گیلان: جاسم یاسرالهائی،  محمد مختاری، امید قربانی، میلاد پورمحسن، آزاد جعفرزاده، جابر نصیری (علی آل کثیر ۶۴)، محمد طالبی، میثم میرپسندیده، عباس کندل، مرتضی حیدری (حسن نیازی ۹۰) و سعید باقرپسند (سعید طالبی ۸۵).