داماش گیلان با پیروزی بر شهرداری بندرعباس بقای خود در لیگ دسته اول را قطعی کرد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، در چارچوب هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران، تیم فوتبال داماش گیلان با حضور 5 هزار هوادار خودی و در روزی آفتابی در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت با یک گل شهرداری بندرعباس را شکست داد. 

 

تک گل داماش در این بازی توسط محمد رستمی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 60 به ثمر رسید.

داماش با کسب این پیروزی از 20 بازی خود 26 امتیاز کسب کرد و ضمن قرار گرفتن در رتبه ششم جدول رده بندی بقای خود در لیگ یک را قطعی کرد. داماشی ها سه شنبه آینده در آخرین بازی خود در مشهد به مصاف سیاه جامگان خراسان خواهند رفت.

 

 

ترکیب داماش گیلان: میلاد پورقلی، امیر تیزرو، هادی سهرابی (C)، مهیار نوری، سامان فرزام پور، محمد رستمی، حسین گوهری، امین ترکاشوند (از 70 امیر غمناک)، میلاد قربان زاده، مهدی کیانی (از 90 سعید مرتضوی)، حمید خدابنده لو (از 80 سعید طالبی).

اخراج: حسین گوهری از داماش در دقیقه 61.

 

*شرح گل

داماش 1-0 شهرداری بندرعباس: حرکت خوب ترکاشوند از جناح راست و نفوذ او به محوطه جریمه مدافع شهرداری چی ها را دچار اشتباه کرد و در لحظه دریبل با دست توپ را متوقف کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

یک دقیقه بعد نیز محمد رستمی برخلاف جهت دروازه بان توپ را از نقطه پنالتی به سمت دروازه زد که توپ پس از برخورد به تیرک وارد دروازه بندری ها شد.