وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان: شاگردان ناظمی با پیروزی مقابل تراکتورسازی به دومین برد متوالی خود دست پیدا کردند.

 

به گزارش وارش اسپرت ، در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ برتر تیم فوتبال باشگاه های ایران، داماش گیلان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت پذیرای تراکتورسازی تبریز بود که توانست این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

 

تنها گل این دیدار توسط امین متوسل زاده در دقیقه 74 بازی به ثمر رسید. داماش گیلان با کسب این برد 14 امتیازی شد و به رتبه هفتم جدول رده بندی در پایان هفته دهم صعود کرد.
داماش شهر باران جمعه 5 مهرماه در یازدهمین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر سیزدهم از ساعت 16:15 در استادیوم تختی تهران مهمان راه آهن سورینت خواهد بود .

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

 داماش 1(امین متوسل زاده دقیقه ٧۴) – 0 تراکتورسازى

لیگ برتر ، دوره سیزدهم ، هفته دهم

ورزشگاه دکتر عضدى رشت – تماشاگر: هشت هزار نفر

داور: تو حق وردى ، کمک داوران: حسین طالقانى و محمدرضا کنارى

کارت زرد:میلاد شیخ فخرالدینى دقیقه ٨۵ (تراکتورسازى).

 

داماش گیلان: میلاد فراهانى، محمد مختارى، ابوذر رحیمى، هادى محمدى( از دقیقه ٨٠ محمد سیاه)، رضا کاردوست، محمد آبشک( از دقیقه ۶٩ هادى سهرابى)، روح الله سیف الهى، مرتضى ابراهیمى، الوالفضل حاجى زاده، بوبکر کبه، مسعود حسن زاده(امین متوسل زاده از دقیقه ۵۶)

سرمربى: افشین ناظمى

 

تراکتورسازى تبریز: حامد لک، محمد ایرانپوریان، سید محسن حسینى( از دقیقه ٧٩ میلاد شیخ فخر الدینى)، فرشید طالبى، مرتضى اسدى، مهدى کیانى، مهدى کریمیان، فرشاد احمدزاده( از دقیقه ۶٧ میثم بائو)، جواد کاظمیان، سعید دقیقى، محمد ابراهیمى( از دقیقه ۶٢ کریم انصارى فرد)

سرمربى: مجید جلالى

 

شرح بازى: دو تیم چهارم و نهم جدول آغازگر یکى دیگر از مسابقه هاى هفته دهم لیگ برتر هستند. مسابقه اى که براى هر دو تیم حساس است و تاثیرى مستقیم در جایگاه جدولى شان دارد. داماش این مسابقه را با هفت مصدوم و محروم آغاز کرد و تراکتورسازى هم سه بازیکنش را به دلیل مصدومیت در خدمت نداشت و با پنج تغییر نسبت به باز با ملوان گام به زمین گذاشت.

 

نیمه نخست: مسابقه دو تیم برخلاف انتظار خیلى بازى پرهیجانى از کار در نیامد و موقعیت هاى حاصل برای دو تیم، روى دروازه های هیچکدام خطر صد در صدى نبود. نخستین موقعیت خطرناک روى ضربه کاشته کاظمیان و ضربه سر طالبى روى داد که با فاصله اندک به خارج رفت. داماشى ها روى ضربه سر اتفاقى کبه از سانتر سیف الهى حاصل شد مى توانستند به گل برسند که توپ توسط حامد لک به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه سی و دو ضربه کاشته سیف الهى با اختلاف اندک از دروازه تراکتور به خارج رفت . تک به تک سعید دقیقى با میلاد فراهانى شاید حساس ترین موقعیت این بازى بود که توسط فراهانى مهار شد. به هر نیمه اول با تساوى بدون گل به پایان رسید تا دو تیم براى کسب حداکثر امتیاز چشم به حرفهاى مربیانشان بدوزند.

 

نیمه دوم: این نیمه را باید به دو قسمت تقسیم کنیم که بخش نخست آن از نیمه اول هم کم تحرک تر بود! اما از دقیقه شصت و پنج به بعد خیمه تراکتورى ها روى دروازه داماش و ضد حمله هاى داماش بازى را جذاب تر از بیش از یکساعت گذشته کرد. دقیقه ۶۵ اشتباه حاجى زاده موجب شد تا انصارى فرد یک پاس تک به تک به دقیقى بدهد که توپ دقیقى توسط فراهانى پیش تاخته به کرنر فرستاده شد. دقیقه ۶۶ انصارى فر بازهم در حالى که مدافعان داماش را جاگذاشته بود با فراهانى تک به تک شد و بازهم فراهانى ناجى تیمش شد. در دقیقه ۶٨ این بار کاظمیان مى توانست دروازه داماش را باز کند و در حالى که مدافعان این تیم جا مانده بودند توپ با بدشانسى تراکتورى ها به خارج فرستاده شد. دقیقه ٧٢ پاس هادى سهرابى به متوسل زاده داخل محوطه جریمه با شوت سرکش او به خارج فرستاده شد.

پس از گل داماش فشار تراکتور بیشتر شد و در دو موقعیت بازهم فراهانى بود که ناجى دروازه تیمش شد. اما دفاع منسجم و دورازه بانى به نام فراهانى به اضافه دستپاچگى تراکتورى ها باعث شد تا اسکوربورد همان برترى یک بر صفر را در پایان نشان دهد. حالا داماش دومین برد پیاپى را کسب کرده و تراکتور در فاصله دو هفته تنها یک امتیاز از دو تیم گیلانى کسب کنند و داماش نیز در برابر هر دو تیم تبریزی در نیم فصل اول به پیروزی برسد.

 

شرح گل:

داماش ١-٠ تراکتورسازى: سانتر سیف الهى و برگشت توپ توسط طالبى در پشت شش قدم به متوسل زاده رسید که ضربه قیچى و سرضرب او باعث شد تا گل نخست داماش به ثمر برسد.

 

بهترین بازیکن: با اینکه داماش با گل زیبای امین متوسل زاده و تلاش سیف الهى توانست به برترى برسد، اما چهره ویژه این بازى را باید فراهانى انتخاب کرد که چندین بار ناجى دروازه داماش شد تا تیمش با سه امتیاز زمین را ترک کند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید