داماش گیلان در دیداری تدارکاتی برابر حریف لیگ یکی خود شکست خورد. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، تیم فوتبال داماش گیلان برای برگزاری یک دیدار دوستانه صبح روز گذشته عازم پایتخت شده بود، از ساعت 13:15 امروز (چهارشنبه) در زمین فوتبال شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف تیم مدعی لیگ یک، نساجی مازندران رفت که در نهایت با تک گل دقیقه 56 برابر تیم سوم جدول رقابت های لیگ یک شکست خورد. 

داماش گیلان که از لباس های سوم این فصل خود به رنگ قرمز استفاده کرد، در این دیدار به خصوص با 9 تعویضی که در دقیقه 60 مسابقه انجام داد، تقریبا با دو ترکیب متفاوت بازی کرد. 

از نکات جالب این بازی می توان به تقابل حسن نجفی بازیکن فعلی نساجی مازندران با تیم سابقش داماش اشاره کرد. 

محمد مختاری،  آرمین منفرددوست،  سعید مرتضوی و سعید باقرپسند به دلیل مصدومیت های جزیی با صلاحدید کادر فنی در این بازی دوستانه به میدان نرفتند. کاوه علیزاده به جای مسلم حق شناس دومین دروازه بان داماش در این بازی بود و به اشکان توانا دیگر دروازه بان لاجوردی پوشان رشت بازی نرسید. 

داماشی ها پس از بازگشت به رشت طبق برنامه ریزی کادرفنی سه روز استراحت خواهند داشت و پس از آن دور جدید تمرینات آماده سازی این تیم برای نیم فصل دوم لیگ دو آغاز خواهد شد. داماش گیلان که طی هفته های دوازدهم و سیزدهم با قرعه استراحت رو به رو بود و دو بازی کمتر از سایر رقبایش در جدول گروه اول لیگ دو دارد، در چهارچوب هفته چهاردهم این مسابقات روز 29 آذر در استادیوم شهید عضدی رشت و دیداری اصطلاحا شش امتیازی میزبان تیم شاهین شهرداری بوشهر است. 

ترکیب اولیه داماش گیلان در این دیدار به این شرح بود: مسلم حق شناس، آزاد جعفرزاده، کنعان طاهرنژاد، حسین میرزاحسینی پور، میلاد پورمحسن، هادی سهرابی، محمد طالبی، میثم میرپسندیده، سعید طالبی، علیرضا صبوری و میلاد پورصف شکن.