وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان: داماش با پذیرفتن شکست از مسابقات جام حذفی کنار رفت.

 

به گزارش وارش اسپرت، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت 15 روز جمعه در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت در مرحله ی یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف راه آهن سورینت تهران رفت و در پایان با یک گل شکست خورد.

 

تک گل این دیدار را رضا خالقی فر در دقیقه 80 توانست تنها گل بازی را به ثمر برساند.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید

آدینه هفدهم آبان ماه نود و دو – ساعت: 15:00

داماش 0-1 راه آهن

گل: رضا خالقى فر دقیقه ٨٠ ( راه آهن)

جام حذفی، مرحله یک هشتم نهایی.

ورزشگاه دکتر عضدی رشت – تماشاگر: پنج هزار نفر

داور: سید حسین زرگر – کمکها: علیرضا منصوری ، محمدرضا مدیر روستا.

کارت زرد: محمد مختارى دقیقه ۶، سعید قدمى دقیقه ٢٢ (داماش) – ابراهیم کریمى دقیقه ٣٢، مهدى زارعى دقیقه ۵٨، حامد زمانى دقیقه ٧٢ (راه آهن)

 

داماش گیلان: میلاد فراهانی، ابوذر رحیمی، ابوالفضل حاجى زاده( از دقیقه ٨٣ رضا کاردوست)، امین متوسل زاده، علی رضا نظیف کار، هادی محمدی، مصطفی حاجتی، هادی سهرابی( از دقیقه ٧٣ حمید خدابنده لو)، محمد مختاری، روح الله سیف الهی، سعید قدمى ( از دقیقه ۵٢ افشین چاوشى)

سرمربی: افشین ناظمی

 

راه آهن سورینت: حامدفلاح زاده، ایمان شیرازى، پیروز قربانى، ابراهیم کریمى، مهدى زارعى، فرزاد آشوبى، بهادر عبدى، بهنام برزاى( از دقیقه ٧١ حامد زمانى)، رامین رضاییان، امین منوچهرى، رضا خافى فر( از دقیقه ٩٢ على عظیمى)

سرمربی: منصور ابراهیم زاده

 

*شرح بازی

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در رشت بین دو تیم داماش با راه آهن در حالی برگزار شد که مسابقه دو تیم در 47 روز پیش در لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود تیم تهرانی خاتمه یافته بود و این بازی را به نوعی می شد یک نبرد انتقامی هم برای داماش در نظر گرفت. داماش پس از تسویه حساب با کبه، داسیلوا و جهانگیر عسگری و با سه غایب سرشناس مصدوم به نامهای مسعود حسن زاده، محمد آبشک و محمدرضا مهدوی در حالی برابر راه آهن قرار گرفت که آنها هم همچنان میلاد نوری را به دلیل مصدومیت در کنار خود نداشتند.

 

نیمه نخست: نیمه نخست شاهد یک بازى سرد و کم هیجانى از سوى دو تیم بودیم که دروازه بانهاى دو تیم کم کارترین بازیکن هاى میدان بودند. داور مسابقه هم با زدن سوت هاى متوالى و دادن سه کارت در صحنه هایى که خیلى لازم به نظر نمى رسید به نوعى در کشتن این هیجان شریک جرم بود!

 

نیمه دوم: این نیمه به نسبت جذابتر از نیمه نخست از کار در آمد. داماش با آمدن افشین چاوشى جان تازه اى در خط حمله گرفت که البته نتوانست از این حملاتش بهره اى ببرد. راه آهن پس از به ثمر رسیدن گل، در لاک دفاعى فرو رفته بود و از ضد حملات هر چند کم سود مى برد. در هر صورت داماش در خانه حذف شد تا شاگردان ابراهیم زاده جشن صعودشان را در جلوى دیدگان بهت زده هواداران داماش بگیرند.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه ٢: ضربه کاشته سیف الهى با فاصله اندک از تیر افقی دروازه به خارج فرستاده شد.

 

دقیقه ٢۴: فرار ابوذر رحیمى در عمق دفاع راه آهن و پاس او به مصطفى حاجتى رسید. حاجتى متوسل زاده را در یک موقعیت مناسب صاحب توپ کرد که شوت متوسل زاده از روى شش قدم راه به جایى نبرد.

 

دقیقه ۵٣: کرنر و سانتر مصطفى حاجتى براى افشین چاوشى روى خط شش قدم به شکلی خطرناک ضربه سر او به خارج فرستاده شد.

 

دقیقه ۶٨: ضربه کاشته فرزاد آشوبى به ایمان شیرازى رسید که ضربه سر او به تیرک افقى دروازه داماش برخورد کرد.

 

دقیقه ٨١: ضربه سر افشین چاوشی درون محوطه شش قدم به سیف الهى رسید که او یک لقمه آماده را با بى میلى پس فرستاد!

 

شرح گلها:

 

داماش ٠-١ راه آهن: یک و دوی رضا خالقی فر با منوچهرى پشت شش قدم دوباره به خالقى فر رسید و او توانست توپ را به گوشه دروازه داماش بفرستد.

 

بهترین بازیکن: رضا خالقى فر بازیکن راه آهن زننده گل پیروزى بخش این تیم و مطمئنن تاثیرگذارترین بازیکن میدان بود.

 

*درحاشیه

 

– منصور ابراهیم زاده پیش از آغاز مسابقه از سوی هواداران داماش تشویق شد. هواداران با شعارهایی از افشین ناظمی خواستند تا به همراه منصور ابراهیم زاده به سمتشان بیایند.

 

– هر چه از زمان بازی میگذشت بر تعداد تماشاگران افزوده میشد به نحوی که تا سی دقیقه ابتدایی بازی تعداد تماشاگران دوبرابر شد!

 

-رشتی ها از یک ماه زودتر به پیشواز الگیلانو در رشت رفتند و هر زمان که بازی افت می کرد هواداران داماش با شعارهایی متنوع و گاها جدید(!) به استقبال داربی میرفتند و کری می خواندند.

 

-در بین دو نیمه بوبکر کبه مهاجم اسبق داماش برای قدردانی از هواداران با دسته گل هایی به سمت آنها رفت و هواداران داماش هم با شعارهایی او را بدرقه کردند.

 

-در بین دو نیمه افشین چاوشی مهاجم داماش به همراه علی نظرمحمدی مربی داماش برای گرم کردن به زمین آمده بود که هواداران داماش با شعارهایی خاطره ی گل زنی او به ملوان را یادآوری کردند.